#uranograu
Bekend lid
1.0 MPI zou ik zeker laten staan, is gewoon te weinig vermogen. Een 1.4 FSI, is in mijn optiek ook nog wel een goed blok, maar houd wel het oliepeil in de gaten. Wat minder zuinig dan de genoemde TSI's.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hier ben ik dus een beetje huiverig voor, zo'n ketting is ook niet bepaald goedkoop om te laten vervangen.Mwah ik heb die juist weggedaan omdat ik aan m’n 3e ketting toe was.
Ik was rond de €700 kwijt.Hier ben ik dus een beetje huiverig voor, zo'n ketting is ook niet bepaald goedkoop om te laten vervangen.
Als je eens in de buurt bent, ben je welkom om een stukje te rijden hahaVeel plezier met je Up! Lijkt me ook nog wel eens wat!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.