Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ah altijd leuk, iemand die we niet kennen en het spelletje 'gok welke Polo ik heb en in welke staat 'ie is'.
Misschien even goed het een en ander te vertellen, zodat we wat meer achtergrondinformatie hebben...
Motorcode
KM stand
Bouwjaar
Onderhoudsgeschiedenis
Recente reparaties
VCDS autoscan
Uitrusting (airco bv)
Etc
Klinkt als een flink aanlopend lager. Naar de garage ermee!
Met 10.000 euro moet je het net aan redden, tot hij er mee stopt@Sjors6R Als dat het zou zijn.. Kan je iets zeggen over kosten? en kan ik hier nog een paar km mee rijden?
Met 10.000 euro moet je het net aan redden, tot hij er mee stopt
aan die kant van het blok zitten de aircocompressor en de dynamo, en ook de oliepomp en waterpomp. allerlei dingen met een lager dat kan verslijten, hoewel 5 jaar/100.000km wel weinig is.
Hier een aircopomp met 89.000km uit 2012 defect, dus alles kan! Merk je verschil bij Airco aan of uit ?
Dit had ik. Opzich niks ernstigs en aan het begin werkt de airco nog vlekkeloos, maar dit wordt steeds erger en de airco koelt steeds slechter.Had jij ook een "slijpend" (ik zei laatst, het klinkt alsof er zand tussen zit....) geluid?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.