Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Pff... mooi klote zeg, houd ons op de hoogte van de situatie verder.
Ja daarom goed opgelost. Ik ga nu even rustig kijken, geen haast. Geen 6r gti onder de 2013. Vanaf 2013 heb je toch geen problemen meer kwa olieverbruik etc?
De 6r GTI is en blijft een probleem blok. Ook de “nieuwe” versie van de 6r gti blokken. Ik zou naar andere opties kijken, zoals een Blue GT of, mocht het qua financiën te doen zijn, een 6C GTI.
Mijn neefje had een 6r 2013 gekocht met 165.000km in duitsland. Heeft er zelf een 1,5jr probleemloos mee gereden. Nooit een mankement echt geen 1!
Als ik op 6c prijs klasse zit wordt het sws een mk7 gti.
Wilt ook niet zeggen dat echt alle 6r gti’s problemen hebben, maar veel wel, ik zou de gok niet nemen.
Qua 6C gti prijsklasse, het is dan maar net waarvoor je kiest inderdaad.
het ligt ook echt heel erg aan je rijstijl en de rijstijl van de vorige eigenaar. Zelf een gereviseerde motor in de 1.4 gti en die loopt goed maar ik zorg altijd dat de motor warm wordt gereden en vermijd korte stukjes.Mijn neefje had een 6r 2013 gekocht met 165.000km in duitsland. Heeft er zelf een 1,5jr probleemloos mee gereden. Nooit een mankement echt geen 1!
Als ik op 6c prijs klasse zit wordt het sws een mk7 gti.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.