Polo 6r gti achterklep op BM

Al een. Tijdje wil ik de spoiler van mijn Polo BM verwijderen en een gti spoiler zetten. Alleen is het een en al niet duidelijk of de BM spoiler verwijderd kan worden zonder restsporen achter te laten.

Hierbij kwam ik op het idee om mijn gehele achterklep te verwijderen en een gti achterklep te monteren met natuurlijk de gewenste spoiler. Dit is namelijk veel eenvoudiger en goedkoper.

Nu is de vraag of een gti achterklep op een Polo BM past? Of zo niet of een R line achterklep erop past. Volgens mij zijn er gen verschillen?

iemand die hier meer over weet ?
 
De GTI-spoiler in ieder geval niet: daarvoor zit aan de achterklep een hulpstuk met schroeven gemonteerd, waar de spoiler zelf met lijm aan vast zit. Of dat voor de BM-spoiler ook geldt, weet ik niet.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Vandaag even de dealer gebeld. Het blijkt dat de spoiler niet verwijderd kan worden omdat er dan soort van kapotte spoiler achterblijft. De oplossing is toch om een nieuwe achterklep te zetten.

dus ben nu naarstig op zoek naar een witte polo 6r gti achterklep, maar kan helaas niets vinden.
Heeft 1 van jullie wat gezien op internet?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!