Polo 6R H7 Koplampen incl 5000K H7R Xenon.

Status
Niet open voor verdere reacties.

sambir

Actief lid
437
151
43
Te koop,
Originele H7 Hella koplampen met 5000K H7R Xenon ingebouwd.
De H7R xenon dimlichten zijn van hoge kwaliteit met siliconen draden en metalen fitting. Ze zijn ongeveer een maand oud. Gekocht voor 50 euro per set (alleen de lampen)
De staters werken ook goed, hoewel ik niet bekend ben met het merk SmartEye. Mijn Pilot starters startten af en toe niet, bij deze starters heb ik daar nooit last van.
De Hella koplampen heb ik 2 maanden terug via marktplaats gekocht om mijn H4 lampen te vervangen. Ze zijn in goede staat, van de rechter lamp is een montage deel afgebroken geweest maar deze is met originele vw onderdelen vervangen, je merkt er niets van.

De set bestaat dus uit twee H7 koplampen incl xenon set.

Vraagprijs is 200 euro.

Foto's:
IMG_6316.JPG IMG_6317.JPG IMG_6318.JPG IMG_6319.JPG IMG_6320.JPG

Laatst bewerkt:
Up en wat foto's in werkende staat
f34e088367be422ebebac68254d0a2d0.jpg

283f2395c8a4e5e877198d5fac20ad11.jpg

0eb799fc4f4d8ffe22c6c1d9c444f87d.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi, ik heb zeker interesse maar overtuig me nog even waarom ik Xenon moet nemen ipv de normale H7.
En ik lees dat er geen BCM problemen ontstaan door deze set ?

hoor het graag

Lando

Volkswagen  Polo  1.2 TDI 
@labien Ik heb de lampen voorzien van xenon omdat ik dit er luxer uit vond zien, ook geeft het meer licht. Daarbij ben ik niet te hoog gegaan in de kelvin en heb gekozen voor 5000K.
De kleur is wit en niet (pauper) blauw. Met de H7R lichten heb je minder last van strooilicht. Je zult geen problemen of meldingen in de auto krijgen omdat de set canbus error vrij is, geen bcm problemen dus...
De stadslichten heb ik halogeen gelaten omdat je bij ledverlichting een canbus melding krijgt ook is led APK afkeur, daarnaast past de standaard verlichting keurig bij 5000k.

Uiteindelijk heb je veel meer licht met xenon, dan met halogeen.
De lampen zijn ook relatief nieuw, dus kwa levensduur zit je ook beter.

@labien Ik heb de lampen voorzien van xenon omdat ik dit er luxer uit vond zien, ook geeft het meer licht. Daarbij ben ik niet te hoog gegaan in de kelvin en heb gekozen voor 5000K.
De kleur is wit en niet (pauper) blauw. Met de H7R lichten heb je minder last van strooilicht. Je zult geen problemen of meldingen in de auto krijgen omdat de set canbus error vrij is, geen bcm problemen dus...
De stadslichten heb ik halogeen gelaten omdat je bij ledverlichting een canbus melding krijgt ook is led APK afkeur, daarnaast past de standaard verlichting keurig bij 5000k.

Uiteindelijk heb je veel meer licht met xenon, dan met halogeen.
De lampen zijn ook relatief nieuw, dus kwa levensduur zit je ook beter.
Mijn stadslicht is T10 led en wel goedgekeurd bij de apk.

Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!