Polo 6R Led Achterlichten

Maik

Voormalig Admin
Via Polo6RFreunde kwam ik de onderstaande led achterlichten tegen. Merk is nog onbekend enkel een site die ze heeft vermeld (AMTuning-Accessoires) en de prijs schijnt na contact met het bedrijf tussen de € 225,- - € 250,- te liggen. Mogelijk toch dectane? Ze hebben in elk geval ook vergelijkbare led lichten voor de Golf VI.

daar ging de verassing voor de volgende meet haha! Heb toevallig eergisteren een mail gestuurd naar een australisch bedrijf of ze ze konden leveren

niet veel, wel 2 pics om te delen van iemand die ze daar al heeft. Pasvorm is 95% maar schijnt goed in elkaar te zitten kwa afwerking

led2_zps37bcce191_zps9eeaeef5-1.jpg

POLO11LTSD-1.gif

Laatst bewerkt door een moderator:
is dit nu een 2e generatie van Dectane? de vorige hadden toch echte led's te zien. Deze lijken te branden zoals de nieuwe audi's.rv46llbs.jpg

Volkswagen  Polo AW Highline 
bij mij werken de links wel, maar in de beschrijving staat dat het voor polo 6r is
en deMercer heeft gelijk zijn dezelfde achterlichten als die van op marktplaats

Ehm... zou wel graag LED achterlichten willen hebben, maar ik hoor zeer slechte geluiden over de kwaliteit... met name van Dectane. Volkswagen zelf komt niet meer met OEM LED achterlichten?

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!