Polo 6R Led Achterlichten

Ik heb hier een tijd terug reviews over gelezen. Het schijnt dat deze lichten problemen hebben dat er vocht inkomt.

Ik weet wel dat de koplampen met leds en vocht problemen hadden (vocht had ik geen probleem wel met de leds eigen ervaring) maar over deze achterlichten heb ik nog niks over gehoord mocht je wat tegen komen in reviews of van iemand die ze al heeft laat mij het even weten ben benieuwd wat voor problemen deze geven.

Ik heb deze besteld, tis dan wel geen LED maar ik dacht toch de moeite waard om even te posten.
Zijn de standaard units maar dan smoke/donker

oetec1.jpg

Ik heb deze besteld, tis dan wel geen LED maar ik dacht toch de moeite waard om even te posten.
Zijn de standaard units maar dan smoke/donker

DSC_0079_2.jpg

Die zijn gespoten, net als die van jordi toch?
Die led staat denk ik mooier bij jou silver bullet en goed gekeurd ;-)

ik vind persoonlijk de Aziatische OEM achterlichten het mooist.

Er stond laatst een setje op marktplaats maar ik ben net te laat.
advertentie staat al op gereserveerd :(
iemand een idee hoe ik ze kan bestellen. Lokale Vw dealer wil niet helpen.

klein.jpg
f
klein2.jpg

hallo,

zie dat je led achterlichten hebt.
kun je mij eens uitleggen hoe ik men achterruitrijlicht kan inschakelen want op originele achterlichten gaat dat wel, maar moet op men ledachterlichten een kabel steken voor die achteruitrijlicht.

klopt dit?

Mvg

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!