Crave89
Lid
Wat voor type torx bouten heb je eigenlijk nodig? Ik ben namelijk hetzelfde van plan, dan kan ik ze gelijk bij de dealer aanvragen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
@ graafie : Heb een origineel setje gekocht voor 435 euro incl adapter stekkers, starter, en lampen. alleen blijkt er nu 1 kapot te zijn.
@Crave89 : Het zijn m6 boutjes, bij de normale halogeen lampen zitten ze vast met 15mm denk dat je met de bi xenon 25mm nodig hebt, zal ze binnenkort eens voor je opmeten.
Maar omdat nu 1 xenon lamp kapot is zal ik ze allebei moeten vervangen ivm kleur verschil. De persoon waar ik ze van gekocht hebt wilt een nieuwe opsturen.
Er zitten nu PHILIPS XenEcoStart DS3 lampen in. Alleen als ik daar een nieuwe voor moet kopen ben je 60-80 euro per stuk kwijt. Iemand enig idee wat voor goedkopere lampen ik er in kan plaatsen?
Deze zitten er nu in:
Ik heb vandaag ook een setje koplampen gehaald morgen krijg ik een setje kabels van CrosspoloTSI. En dan alleen inbouwen. Alleen dan nog de ledjes als DRL instellen. Maar daar heb ik nog geen vcds kabel voor.
Als een "recente" Polo eigenaar zou ik het zeker leuk vinden om bij de meeting aanwezig te zijn. Maar helaas gaat het me aanstaande zondag niet lukken :S. Oei en me alixpress status van mijn VCDS kabel bestelling blijft al een lange tijd steken op "Departure from outward office of exchange". Ben bang dat of een vriendelijke mede-forum lid mij moet helpen met het overzetten van de DRL naar de ledjes of / en dat ik toch maar bij een andere aanbieder een VCDS kabel moet bestellen.
Maar goed morgen maar eerst even de koplampen vervangen ik zal er wel wat foto's van maken.
kan je in vcds ook xenon aanmelden?
[COLOR=#db6600 zei:Houz74[/COLOR]]41= OEM Xenon 61= Dit was standaard op mijn Bluemotion, waarschijnlijk is dit voor H4
65= Dimlicht aan laten met Grootlicht (na H4->H7 wissel)
67= Dit is standaard op wat luxere Polo's, waarschijnlijk is dit voor H7
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.