Polo 6r startproblemen

turko1984

Nieuw lid
Beste,allen
Mijn naam is turhan en ben in het bezit van een polo 6r 1.6 tdi uit 2011 die ik van mijn vrouw heb gekregen.ben er echt blij mee
Vorig jaar gaf injector nummer 3 problemen en dus heb ik die laten vervangen,maar na het vervangen en een stuk rijden begonnen alle lampen te branden ,vermogensverlies en daarna wilde die niet meer starten dus ik terug naar de garage en die begon hem na te kijken en elke week verving die wel iets (nokkenassensor,krukassensor,drukregelaar)maar tot één oplossing kwam het niet toen geb ik hem daar weggehaald en geschorst en kort daarna is mijn vrouw overleden aan een nare ziekte,dus ik had geen zin meer om aan de auto te sleutelen maar nu is dat en mijn dochter nog wat ik van haar heb
Kan iemand mij aub helpen of een richting op sturen want ik weet niet meer wat ik eraan lan doen
En hij geeft geen storingscodes
Alvast bedankt voor de moeite

volkswagen  polo 
Ik zou de overige verstuivers laten checken/reinigen. En weet je zeker dat de nieuwe verstuiver ook ingeleerd is met de code die bovenop staat? Wellicht zit je EGR klep ook vast op de open stand.

Volkswagen  Golf MK7 
Ten eerste wil ik iedereen bedanken voor elke tip,dat gezegd hebbende Heb de injector zelf ingeleerd
Maar als ik remmenreiniger spuit in de inlaat dan slaat ie aan maar valt daarna weer uit
Hoe kan ik controleren of de egr klep vast zit

volkswagen  polo 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!