Polo 6R stoelverwarming inbouwen

Mijn polo comfortline heeft standaard geen stoelverwarming, wat moet ik doen als ik een set highline leder/alcantara met stoelverwarming wil aansluiten?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: Polo stoelverwarming inbouwen

Ben ik (ook alweer :oops: ) naar aan het kijken. De stoelen en achterbank lijken me duidelijk: stoelen omwisselen. Nu heb ik er vol leer in zitten en ben aan het kijken naar de stoel verwarming los. Ik heb de verwarmings matjes al gevonden en ook de regelmodule. Volgens mij is het dan nog de dashbord schakelaars, spanning naar de stoel leggen, (denk voldoende dik er gaat nog al wat watt's wat? doorheen, en het inleren via Vagcom. Al met al met 2e hands 6R matjes e.d. ben je rond de 250,- en wat knutselplezier verder.
 
Re: Polo stoelverwarming inbouwen

dat zou ik eerlijk gezegd niet weten! Heb het zelf namelijk niet/nooit gehad..
Het lijkt me eigenlijk allebei wel logisch, maar als je het achteraf met een setje inbouwd het wel handmatig zal zijn, dat is wel het simpelste
 
Re: Polo stoelverwarming inbouwen

Hmm ok. Er zal dus een schakeling inzitten zoals Ger beschrijft. En dan valt de stroom die het trekt zeke mee, met een soortgelijk aantal watt's van een remlicht een warme kont! :lol:
 
Re: Polo stoelverwarming inbouwen

Daar weet ik dan weer niet zo veel vanaf. Geef me draden onderdelen ik knoop ze aan elkaar maar hoe die schakeling werkt durf ik niet te zeggen alhoewel ik het best zou willen weten.....
 
Re: Polo stoelverwarming inbouwen

haha ik ook! Big Grin
oh enneh mocht je een mooie aanbieding vinden ergens, contact me maar! Big Grin
hou zelf ook wel van warme billen :lol:

maargoed, ben benieuwd hoe 't verder verloopt ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
stoelverwarming polo 6r

of heeft er iemand voor de 6r een schema liggen voor achteraf stoelverwarming maar dan wel origineel voor leer alcantara of in ieder geval benodigde spullen ben benieuwd?

jawel het is gelukt om de complete stoelverwarming werkend te krijgen zoals het hoort. met de originele schakelaars, kuftec kabel ,stuurmodulen, en en beetje geduld is het resultaat daar.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!