Netjes man, waar heb je hem getuned?Ja zeer tevreden EGR ook uitgezet En van de week de roetfilter leeghalen en terug plaatsen
Ik heb inderdaad een afspraak staanGewoon lekker bij VagTechniek laten tunen @Joey070 !!
Nee, dinsdag.Toevallig volgende week donderdag?
Egr wegschrijven wordt toch niet geadviseerd vanaf bouwjaar 2010? Hoe bevalt de chip?Maakt niet uit waar je het laat doen, de chip voor de 1.6 is allemaal hetzelfde . Vergeet de egr niet
Ik heb inderdaad een afspraak staan
Hoezo niet? Was dat wel juist van plan.Egr wegschrijven wordt toch niet geadviseerd vanaf bouwjaar 2010? Hoe bevalt de chip?
kunnen het tegenwoordig wel zien bij de apk.Hoezo niet? Was dat wel juist van plan.
Maakt dat veel uit qua brandstofverbruik dan? Ik las dat het er zuiniger op werd.kunnen het tegenwoordig wel zien bij de apk.
nog geen afkeur mits je niet te veel uitstoot hebt.
maar gaat zeker komen.
als ie goed is lekker laten zitten.
die 140pk roken als een malle
zuiniger tja wat zal het schelen.Maakt dat veel uit qua brandstofverbruik dan? Ik las dat het er zuiniger op werd.
Dit staat vermeld bij Vagtechniek (en meerdere tuners):Hoezo niet? Was dat wel juist van plan.
Het is mogelijk om zuiniger te rijden na een het chippen, geen groot verschil natuurlijk. Maar wanneer je meer pk's en koppel hebt blijft het leuk om vlotter op te trekkenMaakt dat veel uit qua brandstofverbruik dan? Ik las dat het er zuiniger op werd.
Thanks. Ik had het eigenlijk over zuiniger rijden dmv verwijderen van EGR. Ik heb net ook contact gehad met VAGTECHNIEK, ze adviseerden mij om hem gewoon erop te laten, dus dat ga ik ook doenDit staat vermeld bij Vagtechniek (en meerdere tuners):
Wij adviseren de EGR-klep niet uit te schakelen bij auto's bouwjaar 2010 en nieuwer. De EGR-klep wordt gebruikt om het roetfilter te regenereren, wanneer deze uitgeschakeld wordt, werkt het regenereren van het roetfilter minder goed en dit verkort de levensduur van het roetfilter aanzienlijk.
Het is mogelijk om zuiniger te rijden na een het chippen, geen groot verschil natuurlijk. Maar wanneer je meer pk's en koppel hebt blijft het leuk om vlotter op te trekken
Ow sorry verkeerd begrepen. laat even weten hoe de chip bevalt, ik wil zelf ook nog mijn 1.6 laten chippen.Thanks. Ik had het eigenlijk over zuiniger rijden dmv verwijderen van EGR. Ik heb net ook contact gehad met VAGTECHNIEK, ze adviseerden mij om hem gewoon erop te laten, dus dat ga ik ook doen
Zal ik doen!Ow sorry verkeerd begrepen. laat even weten hoe de chip bevalt, ik wil zelf ook nog mijn 1.6 laten chippen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.