Hallo allemaal, sinds twee weken ben ik in het bezit van mijn 1e polo uit 2012. Voorheen altijd audi gereden, en voor het werk een volkswagen caddy. Inmiddels had ik al bijna een jaar geen prive auto, tot dat een goede kennis mij benaderde of ik zijn polo wilde kopen omdat ze een nieuw model hadden gekocht. Het gaat om een 1.2 TSI 4 cilinder met 90pk comfortline in de kleur ReflexSilver. Afkomstig van de 1e eigenaar met complete historie en bij de volkswagen dealer onderhouden, 142dkm gelopen.
Tot nu toe zeer tevreden glijd lekker over de weg en ziet er voor het bouwjaar nog erg modern uit.
Wat zeggen jullie over het chippen van deze auto doen of lekker laten voor wat het is? En zijn er nog enige andere veel voorkomende mankementen waar ik rekening mee moet houden?
Tips over interieur/exterieur mods om hem wat strakker te maken zijn ook altijd welkom!
Tot nu toe zeer tevreden glijd lekker over de weg en ziet er voor het bouwjaar nog erg modern uit.
Wat zeggen jullie over het chippen van deze auto doen of lekker laten voor wat het is? En zijn er nog enige andere veel voorkomende mankementen waar ik rekening mee moet houden?
Tips over interieur/exterieur mods om hem wat strakker te maken zijn ook altijd welkom!
Volkswagen
Polo 6R