polo 9N/3 van robin

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is precies dezelfde lamp als wat je nu hebt alleen het binnenwerk is zwart deze lampen werden alleen geleverd op een gti / cup editie/ black editie het is h7 net als in je huidige lamp als je zo'n setje vind koop ze!! Staan niet veel te koop

thx! ben al haastig opzoek:mrgreen:

Volkswagen  Polo 9N3 
Welkom en mooie Polo ! Dat wassen en vooral in de was zetten is wel het behoud van de laklaag : super !
Ik heb mijn Polo in Duitsland gekocht.

Volkswagen  Polo 
Welk merk zijn ze dan? Van TYC zie ik ze wel vaker voor een goedkoop prijsje langs komen, van Hella helaas niet.

Dit zijn hella's
14129ec260bf40378c4f5d722db5ec8a.jpg
62caec2efaf9c32bce319c04d0df4d10.jpg

Volkswagen  Polo 6R 
Nu het regent zit in een koplamp wel condens aan de binnekant dit had ik met mn oude lampen niet wat kan ik daar aan doen dan

Volkswagen  Polo 6R 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!