Jur6R
Bekend lid
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw op dit forum en zal mij even voorstellen. Mijn naam is Juriën en ben sinds kort eigenaar van een zwarte VW Polo 9N 1.4. Nagenoeg alles werkt met uitzondering van de cruisecontrol. Ik heb al rondgekeken op het forum naar vergelijkbare topics en heb de volgende dingen daaruit geprobeerd.
De volgende dingen heb ik al geprobeerd:
-alle zekeringen gecheckt
-nieuwe koppelingsschakelaar
-nieuwe remschakelaar
-remlichten gecheckt
-uit laten lezen op foutcodes (geen gevonden)
-cruise control hendeltje opengemaakt om te kijken of er niets los was
Na het doen van de bovenstaande dingen steeds de accu losgemaakt om de auto zichzelf te laten resetten. Dit heeft niet gewerkt.
Zodra ik de cruise control schakelaar van OFF naar ON zet gebeurd er niets. Op het dashboard gaat geen lampje branden. Als de cruise control in de ON stand staat en ik druk SET in gebeurd er niets, evenals bij het indrukken van RES.
Ik ben ten einde raad. Heeft iemand andere ideeën?
Ik ben nieuw op dit forum en zal mij even voorstellen. Mijn naam is Juriën en ben sinds kort eigenaar van een zwarte VW Polo 9N 1.4. Nagenoeg alles werkt met uitzondering van de cruisecontrol. Ik heb al rondgekeken op het forum naar vergelijkbare topics en heb de volgende dingen daaruit geprobeerd.
De volgende dingen heb ik al geprobeerd:
-alle zekeringen gecheckt
-nieuwe koppelingsschakelaar
-nieuwe remschakelaar
-remlichten gecheckt
-uit laten lezen op foutcodes (geen gevonden)
-cruise control hendeltje opengemaakt om te kijken of er niets los was
Na het doen van de bovenstaande dingen steeds de accu losgemaakt om de auto zichzelf te laten resetten. Dit heeft niet gewerkt.
Zodra ik de cruise control schakelaar van OFF naar ON zet gebeurd er niets. Op het dashboard gaat geen lampje branden. Als de cruise control in de ON stand staat en ik druk SET in gebeurd er niets, evenals bij het indrukken van RES.
Ik ben ten einde raad. Heeft iemand andere ideeën?
Saab
9-3 Vector 2008