Black Polo 9n
Lid
Zwarte 9n :: 2012 Volkswagen Polo 1.4 (2012-12-25 11:05:53)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ow ik wou ook nog graag een compliment geven aan de makers van deze site.
Deze ziet er super uit en er is veel informatie op te vinden TOP!
Echt Xenon? Bedoel je niet toevallig LED?-Binnen verlichting vervangen door xenon.
En, en ...?!? (nee hoor, ik ben helemaal niet nieuwsgierig, hoe kom je daar nu bij?oke dan heb ik de ideeën al vast klaar liggen voor zomer 2013.
Ik hoop met je mee! Als niet al te deskundige op autotechniekgebied zou ik dat niet als eerste remedie verwachten voor de genoemde storing...Ow en gister reed ik naar huis 60km/h bam epc en motorstorigs lampje ging aan
Auto langs de kant gezet uit gezet en toen weer aan epc bleef uit motorstoring bleef aan.
Even naar stage gebeld kon ik terecht vandaag gelukkig.
Vanmorgen auto gestart lampje beef uit, toch maar ff uitgelezen op stage.
foutcode: p0023 gaf nokken as sensor uitlaat systeem cilinder 2.
Nou goed fout gewist een kijken of hij terug komt volgende week maar ff olie verversen misschien dat het daar aan licht.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.