Ik zou dit toch nog even melden bij hemNee, doen ze niet, ook al beweerde mijn vriend bij de AliExpress winkel van wel...
De DRL is wel iets minder fel en de bovenste led strip blijft niet branden, dus fak it, zie wel waar het schip strandt.
Ik zou dit toch nog even melden bij hemNee, doen ze niet, ook al beweerde mijn vriend bij de AliExpress winkel van wel...
De DRL is wel iets minder fel en de bovenste led strip blijft niet branden, dus fak it, zie wel waar het schip strandt.
Heb ik ook al gedaan, maar is nog weinig tot geen weerwoord uitgekomen...Ik zou dit toch nog even melden bij hem
hoe vaak ga je met 3 man achterin rond rijden? als je altijd maar alleen zit dan gebruik je die hoogte regeling werkelijk nooithmmmm, weer bij VW dealer geweest voor afstellen, stonden wel goed, de monteur had de lichthoogtestand weer op de stand gezet waar hij op stond.
Was dus wel afgesteld op stand 0.
Echter kom ik er vandaag achter dat de hoogteregeling wel erg minimaal werkt, zie nauwelijks verschil...
Twijfel toch een beetje wat ik moet doen met deze LED koplampen, die angel eyes zijn dope, lichtbeeld is ok, maar de hoogteregeling is discutabel.
Wat jullie?
Dat is wel zo, maar het is toch wel fijn om je licht naar beneden te kunnen zetten als je wel een keer zware belading hebt.hoe vaak ga je met 3 man achterin rond rijden? als je altijd maar alleen zit dan gebruik je die hoogte regeling werkelijk nooit
voor die 10 mensen die je dan tegen komt.Dat is wel zo, maar het is toch wel fijn om je licht naar beneden te kunnen zetten als je wel een keer zware belading hebt.
Gewoon sexy & uniek. Lekker houden!Nieuwe lichtshow!
Denk ook wel dat ik ze houdtGewoon sexy & uniek. Lekker houden!
Mijn led lampen stellen ook niet automatisch mee als mijn auto zwaarder beladen is. So be it! Gewoon genieten van je lampen, zien er mooi uit.Denk ook wel dat ik ze houdt
Zeker?zou niet mogen.
return to sender..
Dan gaan ze terug, helaas...blijkbaar is die linkse niet volledig waterdicht, rechtse wel.
ik zou da in ieder geval niet willen. mijn oem Leds zijn volledig waterdicht, zelfs met hoge druk spuit er op.
Als ze terug gaan, dan gaan ze beiden terug.Mijn koplampen zijn soms ook beslagen met vochtig weer.
Ik zou wel een melding maken voor zoizo 1 nieuwe
Voor de zekerheid even kijken of die dopjes goed afgesloten zijn enzoDenk dat ik ze toch ga houden, het heeft de hele nacht geregend en de koplamp die condens had is toch weer helemaal helder.
Dus denk dat het niet zo erg is.
Dat heb ik vanochtend gedaan en ziet er ok uit, de plastic doppen die ik zag zonder de koplampen eruit te halen even wat extra aangedrukt.Voor de zekerheid even kijken of die dopjes goed afgesloten zijn enzo
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.