Nee, die van mij
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Daar gebruiken ze geen andere materialen ofzo, spul is nog steeds allemaal hetzelfde wat er op die auto gaat, en het is niet alleen de GTI die er last van heeft.Nee, die van mij
Ja ik snap het ook niet hoe het kan, maar ervan afkomen lukt helemaal niet, ik stoor me er ook niet aan overigens hoor. is alleen met achteruit rijdenToch is het raar dat ze er kennelijk niet allemaal last van hebben. En dan vraag je je af waar dan het verschil in zit
Ja ik snap het ook niet hoe het kan, maar ervan afkomen lukt helemaal niet, ik stoor me er ook niet aan overigens hoor. is alleen met achteruit rijden
Toch is het raar dat ze er kennelijk niet allemaal last van hebben. En dan vraag je je af waar dan het verschil in zit
Na een update van de ABS software bij de dealer in februari is het gepiep er nog heel af en toe maar veel minder erg voor de update leek het wel een oude vrachtauto.
ik heb er nog steeds last van en is nog in onderzoek bij Pon
nee ben er al 1 jaar mee bezig hahaha ik heb ook 5 jaar garantie dus ik wacht rustig af mogen ze het onder garantie fixenHebben ze jou een termijn geven? Ik heb het ook bij ze neergelegd. Ze zouden me wat laten weten. Nog steeds niks gehoord.
Heb pon net weer gebeld. De klacht is opgepakt en zijn ermee bezig.nee ben er al 1 jaar mee bezig hahaha ik heb ook 5 jaar garantie dus ik wacht rustig af mogen ze het onder garantie fixen
is zo mooi he dat het bij hun niet bekend is.. onzin zowat 90% van de AW's heeft dit hahaHeb pon net weer gebeld. De klacht is opgepakt en zijn ermee bezig.
ze gaven me wel aan dat het bij hun niet bekend was terwijl het bij de dealer wel het geval was. Je moet ze blijven stalken.
is zo mooi he dat het bij hun niet bekend is.. onzin zowat 90% van de AW's heeft dit haha
naja ik ken ze bij de dealer en ik stoor me er niet aan, maar nieuw spul er op is geen oplossing komt zo weer terug, doet me een beetje denken aan de remmerij van de RS3 van jaren terug waar ze nu bij de Gen5 zijn van de ontwikkeling van schijven voor die auto. en nog steeds problemen.Precies dat.
Nou ik ga het er echt niet bij laten.
naja ik ken ze bij de dealer en ik stoor me er niet aan, maar nieuw spul er op is geen oplossing komt zo weer terug, doet me een beetje denken aan de remmerij van de RS3 van jaren terug waar ze nu bij de Gen5 zijn van de ontwikkeling van schijven voor die auto. en nog steeds problemen.
je hoeft het er ook zeker niet bij te laten, maar een oplossing is er nog niet in ieder geval!
als dat met VCDS alleen op was te lossen die trillende en piepende remmen hadden ze nu niet al 5 soorten schijven voor die auto ontworpen lijkt me...Maar dat was op te lossen met VCDS.
Hier lijkt niets te helpen
Wel grappig dat pon zegt dat het niet bekend is bij hun, het staat in hun eigen systeem die alle dealers hebben want heb het zelf gezien.Heb pon net weer gebeld. De klacht is opgepakt en zijn ermee bezig.
ze gaven me wel aan dat het bij hun niet bekend was terwijl het bij de dealer wel het geval was. Je moet ze blijven stalken.
oplossing op piepende remmen is vrij simpel:
De randen van de remvoering enigszins schuin afvijlen/slijpen.
Blokjes hebben dan geen haakse rand meer op de schijf en minder geneigd tot vibraties
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.