Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Mij ook, het zal dan ook wel niet een box zijn, gezien het antwoord op mijn mail:Lijkt me stug dat een kleinspeler zoals jd ten opzichte van HGP exact hetzelfde voor zoveel minder kan leveren
Ik wacht nog wel even hoor!das Tuning 275PS kostet € 3.800,00 inkl. Mwst.
Ik wacht nog wel even hoor!
Omdat het kan kennelijk. Naam en prestige van het bedrijf. Net als ABT, al zijn de meningen daarover niet onverdeeld gunstig. Maar deze jongens bakken ze wel erg bruinBij de vorige polo 1.8 gti heb je een vermogenswinst van ongeveer 60pk voor een bedrag van +/- 600€,-.
Dus het is mij een raadsel waarom je in dit geval voor een winst van 75pk 3800€ af zou moeten tikken.
Omdat ze voor 99% zekerheid een volledige ECU plaatsen. Dus geen tuningbox die na-regelt tussen sensoren en ECU, maar daadwerkelijk een andere ECU. Dan moet je dus een ECU (laten) produceren voor specifiek deze configuratie, en dat kost een flinke bak geld. Waarom ze dat überhaupt doen; geen idee. Ik kan mij niet voorstellen dat iemand zo hard zit te springen om 75 extra pk's dat ie 3800 EUR aftikt.
zeker, aanbieders zijn er verder niet of nauwelijks op dit moment; effect van heel duur kopje koffie op plekken met slechts één aanbiederOok vraag en aanbod speelt een belangrijke rol
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.