Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Die ga ik ook niet gebruiken, ga ik met spoiler lijm of kit erop monteren.Ik dacht omdat die Chinese 3m niet zo lekker schijnt te plakken
Vrijdag ben ik niet thuis, kunnen we het een keer doordeweeks doen in de avond?Kan hem wel dit weekend voor je erop zetten. Maybe heb ik vrijdag tijd.
Kan hem wel dit weekend voor je erop zetten. Maybe heb ik vrijdag tijd.
Is de spoiler uit twee delen ofzo dat er water ik stond en heb je hem alleen met de spoilekit gelijmdDie ga ik ook niet gebruiken, ga ik met spoiler lijm of kit erop monteren. En waarom ik het vroeg met die vinger is omdat ik ook die openstaande naden zag en ik heb wel eens iets bij Ali besteld en dan is de pasvorm meestal niet best maar ik vind het wel een verbetering die spoiler
Ja 1 deel maar de spoiler is hol van binnen.Is de spoiler uit twee delen ofzo dat er water ik stond en heb je hem alleen met de spoilekit gelijmd
Ok en gaatjes maken op een mooie plek, hoe heb je dat gedaan?Ik heb speciaale spoilerlijn goed ontvetten. klein beetje erop en strak trekken met tape. Nachtje laten drogen en de tape kan eraf. Thats it
Dan snap ik niet dat er water ingekomen isJa 1 deel maar de spoiler is hol van binnen.
Ik probeer te begrijpen hoe deze foto werkt, maar kom er niet uit.Gaatje gemaakt met de boormachine aan de onderkant
Ziet er super dik uit! Ook maar bestellen dan en kijken of ik iemand kan vinden die hem ook zo netjes kan monterenDe spoiler zit erop, looks zijn en pasvorm zijn prima.
Hierbij de foto's!
Bedankt voor de info en tips.Het monteren van deze AliExpress spoiler kan eigenlijk iedereen, enigste wat je nodig hebt is spoilerlijm/kit, ontvetter en stevige tape (ducktape), dan zit hij er in 5 a 10 minuten op.
Royzilla had het voor mij gedaan, dank daarvoor, maar het is echt super easy.
Kleine tip: monteer hem niet met heel warm weer, want dan hard de spoilerlijm/kit niet goed en daardoor ging hij bij mij de eerste keer aan één kant los.
Nog een keer die kant gedaan en zit nu muurvast.
Hahahaa dat zou top zijn!Dan komen @Juno Leloup en ik het wel monteren haha
Ik heb met Klarna gedaan, hoef pas ergens in oktober te betalen.Hahahaa dat zou top zijn!
hebben jullie dit bedrag gwn overgemaakt naar Ali of via Klarna?? Want Klarna weigert bij mij...
Apart die van mij weigert het te doen!Ik heb met Klarna gedaan, hoef pas ergens in oktober te betalen.
Zit niks andersApart die van mij weigert het te doen!
zie niks anders op denk ik dan gwn IDeal... echt apartIk heb met Klarna gedaan, hoef pas ergens in oktober te betalen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.