Ze liggen klaar, bij de dealer. Zodra ik iets weet zal ik dit melden
Top, wanneer ga je ze eronder laten zetten?
Audi
A3 e-tron
1.4 e-tron
Ze liggen klaar, bij de dealer. Zodra ik iets weet zal ik dit melden
Haha, ik dacht al als je dat bij de dealer laat doen ben je meteen montage geld kwijt terwijl het vrij eenvoudig te bevestigen is (als het natuurlijk past)Doe ik zelf natuurlijk eerst maar eens in handen hebben[emoji3][emoji848][emoji2]
Jammer dat ze niet passen, als het goed is zouden de sideskirts wel moeten passen aangezien dat het zelfde is. Daar zit ik zelf nog even over te twijfelen om ze eronder te zetten.De spoiler jes zijn binnen, maaaaar ik denk toch dat de R_line een andere hoek heeft in de voorbumber. Misschien dat er met wat zagen snijden en plakken er nog iets van te maken is anders pas ik. [emoji20] Maar we geven nog niet op.
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Al aangeschaft en gemonteerd Lars?Jammer dat ze niet passen, als het goed is zouden de sideskirts wel moeten passen aangezien dat het zelfde is. Daar zit ik zelf nog even over te twijfelen om ze eronder te zetten.
Al aangeschaft en gemonteerd Lars?
En hans heb je de voorspoiler er nog passend onder gekregenDe spoiler jes zijn binnen, maaaaar ik denk toch dat de R_line een andere hoek heeft in de voorbumber. Misschien dat er met wat zagen snijden en plakken er nog iets van te maken is anders pas ik. [emoji20] Maar we geven nog niet op.
Je reageert op een topic uit 2018. @Hansstaal was in januari 2020 voor het laatst hier. Afwachten of hij zal reageren.En hans heb je de voorspoiler er nog passend onder gekregen
OK is die gestopt met polo rijden of met het forum?Je reageert op een topic uit 2018. @Hansstaal was in januari 2020 voor het laatst hier. Afwachten of hij zal reageren.
Dat weet niemand.OK is die gestopt met polo rijden of met het forum?
Ok jammer ik had graag van hem geweten of het gelukt was met die rline voorstrippen op de bumper van een gewone awDat weet niemand.
Hij was ineens weg!.
Was al een oudere man!
verhaal gaat rond, dat Hans nog steeds elke ochtend om 7 uur onder de auto ligt om de skirts te bevestigen..Dat weet niemand.
Hij was ineens weg!.
Was al een oudere man!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.