iichel
Exclusive lid
R-Line komt eind feb, GTI wisten ze niet. 1.5 TSI EVO motoren nog geen datum over bekend.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ben wel benieuwd naar die 1.5 TSI motoren, lijkt me dat dat mooie blokjes zijn in de Polo.R-Line komt eind feb, GTI wisten ze niet. 1.5 TSI EVO motoren nog geen datum over bekend.
Valt jullie niet op dat de stem van het navigatiesysteem woorden 'inslikt'? Zinnen klinken heel vaak afgekapt.
Moest er aan wennen in het begin maar hij is wel dik
Tja dat dashboard ben ik juist voor gevallen in de juiste kleurstelling. Vandaar geen GTI voor mij[emoji2][emoji2][emoji12].Ik vind de oude Polo 6R/C toch wat mooier qua interieur! het dashboard vind ik zo 'kinderlijk' overkomen. Vooral de GTI is standaard uitgerust met z'n rode band die helemaal overloopt op de deuren. Beetje een hoog IKEA gehalte vind ik zelf..
navigatie is gewoon achter gebleven in de huidige software, straten van 3 jaar kan die niet vinden, daar betaal je een vermogen dan voor. In mn Blue GT had ik geen navi maar een TOM TOM en .... altijd bij de tijd. gemiste kans. Dat is net als met het ledpakket, achter de helft Led en de rest een gloeipit, en als klap op de vuurpijl het dashboard kastje verlicht en afsluitbaar volgens de brochure van december 2017, maar ach wijzigingen voorbehouden, maar daar baal ik wel van.
Verder fijne auto, ben er super blij mee. haha
Dus kind heeft genoeg beenruimte zonder dat mijn vrouw te ver maar voren moet?Dat past makkelijk.
@ShaRule ga je de auto online bestellen? ik zou voor dit soort pas/meet werk toch echt even naar een dealer gaan
Het is even geleden, maar ik ondervind geen problemen met de navigatie. Dit jaar al twee keer een kaart update gedownload en werkt prima, zelfs tot in Zuid Spanje echt alle straten weten te vinden .navigatie is gewoon achter gebleven in de huidige software, straten van 3 jaar kan die niet vinden, daar betaal je een vermogen dan voor.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.