Polo Blue GT Sportuitlaatsyteem???

Polobm6r

Bekend lid
Heb nu twee weken me nieuwe Polo Blue GT en wil er graag een sportuitlaat onder van voor naar achter.
Wil wel graag een beetje leuk geluid er onder mag best wat geluid maken want gebruik de polo toch alleen maar in het weekend om naar meetings te gaan.

Nu is de vraag wat is en beetje goed merk om er onder t zetten en welke de beste.
Het mag best iets kosten maar dan wil ik ook wel wat goeds hebben.

Waar hebben jullie ervaring mee???

Volkswagen  Polo aw Gti 
Nergens ervaring mee, maar wellicht een Milltek non-resonated catback systeem?;)
Klonk bij Bosino wel echt prachtig, maar helaas niet hetzelfde motortype als jij;)

VW  6R 
moet je mijn filmpje maar bekijken. ik heb een simons demper die het wat zwaarder maakt en geen tussendemper meer. meer heb je echt niet nodig en miltek is in mijn ogen erg duur en erg commercieel. voor rond de 500euro ben je klaar en HELL YEAY WAT KLINKT DIE DSG PLOF LEKKER!

moet je mijn filmpje maar bekijken. ik heb een simons demper die het wat zwaarder maakt en geen tussendemper meer. meer heb je echt niet nodig en miltek is in mijn ogen erg duur en erg commercieel. voor rond de 500euro ben je klaar en HELL YEAY WAT KLINKT DIE DSG PLOF LEKKER!

Heb je de link van t filmpje?

Volkswagen  Polo aw Gti 
Milltek is zeker een goed merk (ervaring met corsa OPC en Milltek). Het beste blijft altijd een uitlaat op maat laten maken. Hier kan jezelf ook aangeven hoe je het geluid wil.

Non-resonated maakt mee geluid dan een resonated uitlaat. Resonated heeft een bepaalde volume aan lucht erin waardoor het geluid gedempt wordt.

Volkswagen  Polo AW 
Milltek is zeker een goed merk (ervaring met corsa OPC en Milltek). Het beste blijft altijd een uitlaat op maat laten maken. Hier kan jezelf ook aangeven hoe je het geluid wil.

Non-resonated maakt mee geluid dan een resonated uitlaat. Resonated heeft een bepaalde volume aan lucht erin waardoor het geluid gedempt wordt.

Ok Systeem op maat maken is beter dan een systeem van bijvoorbeeld Milltek of bastuck supersprint of remus???

En wat vinden jullie van JMTuning RVS uitlaat op maat???

Volkswagen  Polo aw Gti 
Ok Systeem op maat maken is beter dan een systeem van bijvoorbeeld Milltek of bastuck supersprint of remus???

En wat vinden jullie van JMTuning RVS uitlaat op maat???

Zeker, als je het bij een goed bedrijf laat doen.
Hier kan je ook zeggen ik wil "dit en dit" met het geluid wat bij de "standaard" uitlaten niet gaat.

Volkswagen  Polo AW 

ohja heb het bij jm tuning laten doen! echt een top tent.

Ok en JMTunig in noordholland is dat wat?

Hier is je antwoord denk ik al;)

VW  6R 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!