Famous1303
Bekend lid
Ik heb juist goede verhalen over EPS gehoord. Schijnt zeker een van de betere hier in Nederland te zijn.
- zelf geen ervaring mee -
- zelf geen ervaring mee -
Volkswagen
Polo AW
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zie polo r bij overzichtmypolo forum,
Ja ben er nog niet uit wil wel iets waar ik wat aan heb natuurlijk
Zit zelf ook al lang te denken aan een leuke uitlaat maar ik wil eigenlijk vooral de DSG plofjes horen en niet met gedreun zodra ik op de snelweg rij. Schijnt dat wanneer je de midden demper er tussen uit haalt je alleen een scheller geluid krijgt volgens EPS uitlaten. Hoop eigenlijk dat Bob BlueGT nog een filmpje van in de auto wil maken bij verschillende snelheden.
Ben van plan een uitlaat systeem van voor naar achter te nemen en de polo te chippen
Chippen van de BlueGT kan nog niet op maat en volgens mij doe jij het via je dealer(?) die voor de standaard BlueGT software er op zet wat dus niet aangepast is aan een volledig custom uitlaat systeem. Hierdoor zal je ook niet de maximale winst eruit halen en kan je mengsel zelfs te arm zijn.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.