Polo Blue GT

andy1995

Bekend lid
725
52
47
ik heb hier al eerder een post over gemaakt maar ik dacht dat ik fotos erbij had gezet.
en ik weet niet hoe je dat later erbij moet zetten dus de andere topic kan geclosed worden

Tijdje geleden mijn polo 1.4 ingeleverd voor een andere 1.4 maar dan met turbo blue gt.
een voertuig die ik al sinds het begin al naar smakte, en deze auto neem ik mee in mijn kist:grin:
heb de voertuig nog geen maand en 1 raam mechanisme is kapot, de andere begint ook al te kraken.:(

Plannen voor de auto zijn
Led smoke achterlampen
Led voorlampen
Logos op de achterklep plaatsen (de gt logo zit erop nog alleen de polo en bluemotion)
Stoelopberg lades erin zetten
Diffuser
Front spoiler zetten
Haaien vin (zit erop

En natuurlijk chippen iemand enige idee hoe ik deze beest naar de 200pk kan brengen?

Iemand tips om mijn aanpassingen te behalen?

iemand idee waar ik led voorlampen kan laten doen?

Vraagje, als ik de auto start hoor ik de motor hem soms hard en soms heel stil enige idee waarom?

WhatsApp Image 2022-05-23 at 10.02.44 PM.jpeg

b38f6d91-57f5-47cd-a18d-185a599c7b97.jpegWhatsApp Image 2022-05-23 at 10.02.45 PM.jpeg

Volkswagen  Polo BLUE GT  1,4 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm en RogerGT
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!