Polo cross 6R 1.2 TSI

Onderwerp zegt het al.
Mijn vraag is waar ik op moet letten bij dit type blok. Het is een import uit Duitsland. Ik kan zo niet achterhalen welke type motorcode het is om dat ik geen voertuig gegevens heb. Maar mijn vraag is omdat het een 1.2 tsi is en redelijk wat dingetjes op gelet moet worden zou ik toch graag jullie meningen willen weten. En of het de moeite waard is.
Het zou gaan om een uit 2011 51KW 59pk uit 02.2011 met 99.280km
 
Volkswagen  Polo 9N, 9n3 cross & 6N2  BBY,BUD & AUA 
Onderwerp zegt het al.
Mijn vraag is waar ik op moet letten bij dit type blok. Het is een import uit Duitsland. Ik kan zo niet achterhalen welke type motorcode het is om dat ik geen voertuig gegevens heb. Maar mijn vraag is omdat het een 1.2 tsi is en redelijk wat dingetjes op gelet moet worden zou ik toch graag jullie meningen willen weten. En of het de moeite waard is.
Het zou gaan om een uit 2011 51KW 59pk uit 02.2011 met 99.280km
Weet je zeker dat het een tsi is? De 51kw is normaal gesproken een 1.2 zonder turbo

Luister naar harde ratel bij een koude start. Deze mag zeker niet langer dan een seconde zijn, het liefst zo kort mogelijk.
Luister en voel goed aan de turboactuator voor op het blok, als hier veel speling op zit is het ook niet in orde.
Check de uitlaatpijp of er veel zwarte roet/prut inzit wat duidt op olieverbruik.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!