Polo gestolen Rotterdam

IbifaHo

Bekend lid
(Gelukkig) niet mijn polo maar zag het op fb staan en dacht het hier ook eens te delen.

f379f13df7e38a4b9fe97691f40e80d6.jpg

Gaat goed met de polo's ! worden om de havenklap gestolen, gelukkig de bm niet hihi. te sloom als vluchtauto :D

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Een gechipte 1.6tdi heeft ook wel 145pk en over de 310nm. Is sneller als een standaard 2.0tdi.

Reden om een 'simpele' polo te stelen kan vanalles zijn, voor zelfde geld gebruiken ze die voor een ramkraak, dan maakt het niet uit wat er onder de kap zit en een polo is jammer genoeg makkelijk mee te nemen.

Ik heb het op deze manier opgelost, niet feilloos maar het maakt diefstal minder aantrekkelijk voor slechts €20.

masterlock-navigatie-stuur-rns-beveiliging.jpg

oef mooi stuurtje...... die ben je binnenkort kwijt !!!!!!!!

geintje....

volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  - 
Ik had hem al eerder geplaatst, maar wij hebben deze. SCM-gekeurd. Hiermee voorkom je ook airbag-diefstal. En het uiteinde steekt over de navi heen. Wel eerst je stuur in het stuurslot lten vallen en dan de beugel plaatsen. Hopen dat het voldoende afschrikt. Er staat in de buurt ook een zwart 6R GTI, dus die is véél interessanter :)

91.jpg

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!