Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Dat is nu juist het wrange; daar kun je dus niks uit halen. Dat weet ik uit eigen ervaring. Bij mijn auto is er genoeg gedaan wat niet in het boekje staat. Dat zou ik als ik een auto als deze 2e hands koop toch wel even willen wetenDus van de onderhoudhistorie weet ik ook nog niet zoveel, dat word dus boekjes na pluizen.
Dat bedoel ik inderdaad. Ik heb gevraagd toen bijna mijn complete motorblok is vervangen bij 90.000km wat hierover in het boekje staat. Niets dus. Dat verbaasde mij nogal. Lijkt mij dat een toekomstige eigenaar dit wel wil weten als hij/zij de auto aanschaft. Maar als dingen onder 'garantie' (let op de aanhalingstekens, want ik vind dit persoonlijk maar ruim begrip dat in te vullen is op afspraak) vervangen worden dan zie je dat dus niet in de onderhoudspapieren terug. Ik was hier nooit van op de hoogte en ben blij dat ik het nu wel weet voor de toekomst, mocht ik ooit een 2e hands auto kopen.@Ronald001: Wat WobbleKid bedoelt, is dat de motor van de GTI helaas wat technische problemen heeft gekend en dat het daarom zéér belangrijk is om hier meer over te weten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.