Snowdude
Bekend lid
Ziet er goed uit zo met die spacers
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
de ervaring is goed, niet perse stugger, maar je merkt wel dat het een verhaal veren op originele schokdempers is, mocht het een dramatisch diep gat zijn op de snelweg met 150.. tja dit is anders dan op originele hoogte, maar ik ben er erg blij mee!Hoe is je rijervaring net verlaging?
Gewoon doen!Ziet er super strak uit. Denk hier zelf ook nog over na..............
Ik moet je eerlijk zeggen, ik rij met verlaging nog steeds in de sportstand en op de 18 inch brescia's haha, tja ik vind het goed te doen, maar rij dan eigenlijk ook altijd in verlaagde wat stuggere auto'sIk wil ook 18" Brescha's!!
Nu is mijn vraag, ik rijdt nu met 16" 195/45/16 met Sport Select onderstel op SPORT, hoeveel comfort lever je in als je dan naar 18" gaat met 215/40/18 banden?
Of valt dat erg mee en merk je het verschil nauwelijks, want hoeveel bandhoogte is dat nou?
Gewoon even het originele nog iets beter uitgewerkt, geen overdreven dingen inderdaad zodat het netjes en mooi blijft@JM89, klasse werk die verlaging met spacers. Ben er meestal niet echt van, maar hoe je het hebt uitgevoerd is gewoon super strak -- mooie optimalisatie!
Ik moet je eerlijk zeggen, ik rij met verlaging nog steeds in de sportstand en op de 18 inch brescia's haha, tja ik vind het goed te doen, maar rij dan eigenlijk ook altijd in verlaagde wat stuggere auto's
Ik heb geen idee, ik gok dat de dempers hetzelfde zijn en er misschien met de veren iets anders is.Mooi, ga ik lekker voor die 18" Brescia's!
Trouwens, heeft de GTI hetzelfde onderstel als de Highline heeft, is het sport select onderstel precies hetzelfde of toch nog even sportiever?
Hoe bedoel je?Rij zelf ook met deze veren, kwa comfort lever je niet veel in, maar je merkt snel genoeg wanneer je te hard gaat Die buffer is een stuk minder geworden.
Dat je niet net zo hard over obstakels kan rijden, maar dat het geen stuiterbak wordt.Hoe bedoel je?
De veerweg is korter, dus je veert minder ver in.Hoe bedoel je?
spacers komen bij stroeve weg maar die kan je via google overal vindenWauw, heel nice man!
Waar heb je die spacers gekocht?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.