Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
jayray zei:Ach mijn klanten hebben me al terug zien gaan van een 3 serie naar een Polo, ze hebben bijna medelijden met me, evanals mij buren haha..
De meeste herkennen de gti toch al niet door al het blue motion geweld.
Heb je ook de sound aktuator tot zwijgen gebracht?
roundrunner zei:@Snowdude
Wel gelijk het nadeel ook weer... Een onervaren bestuurder die een klein tikje op het gas geeft staat waarschijnlijk voor het stoplicht gelijk in zijn voorganger geparkeerd. Achteruit inparkeren is net zo link met dit ding als je het niet gewend bent....
Bij nader inzien ontkoppel ik de sound actuator ook gewoon even, klusje snel geklaard denk ik.
Ik ga er ook nog andere audio in laten zetten, vind het behoorlijk slecht op de RNS 310.... Denk alle 6 speakers vervangen, versterkers erachter en een sub in de kofferbak... Iemand een tip waar ik dit het beste kan laten doen?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.