Voorstellen POLO GTI Sam

Hallo ik ben Sam 17 jaar oud en heb een Polo GTI (niet van papa en mama wat veel mensen denken maar niet zo is)
Hobby's zijn sleutelen aan voertuigen zoals autos en motoren

Mijn auto: Vw Polo 6R 1.4 GTI met ongeveer 185pk
Mijn idee is om deze Polo om van deze auto de dikste Polo van NL te maken (Naar mijn mening)
 

Bijlagen

  • 74da1c38b8720837fe5d1e74ecf7fcbe.jpg
    74da1c38b8720837fe5d1e74ecf7fcbe.jpg
    331.6 KB · Weergaven: 90
  • 20200204_171935.jpg
    20200204_171935.jpg
    1.4 MB · Weergaven: 89
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: SantanoS
Pictures or it didn't happen! Stick Out Tongue Stick Out Tongue Stick Out Tongue

Welkom! zie graag enkele foto's verschijnen!
 
Volkswagen  Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Slowda Fabia 1.0MPI 75pk (fullsize familiebak)| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk|  Volkswagen Kever 1970 1600i 46pk 83Nm 
  • Leuk
Waarderingen: CrazyTurk
Welkom. En de verzekering staat zeker wel op papa's naam Stick Out Tongue
Dat hoop ik niet voor hem, daar gaan ze tegenwoordig niet zo makkelijk meer mee om als vroeger. verzekering is niet voor niks gekoppeld aan een bedrag per leeftijd en risico wat daar bij hoort. oftewel als ze onderzoek gaan doen na een ongeluk dan geld het gewoon als onverzekerd rondrijden.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  • Leuk
Waarderingen: Randhier9N3
Dat hoop ik niet voor hem, daar gaan ze tegenwoordig niet zo makkelijk meer mee om als vroeger. verzekering is niet voor niks gekoppeld aan een bedrag per leeftijd en risico wat daar bij hoort. oftewel als ze onderzoek gaan doen na een ongeluk dan geld het gewoon als onverzekerd rondrijden.

Ook als de auto op naam van zijn ouders staan?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0TSI 95pk | Audi A6 4K Avant 40TFSI Firmanentblauw 
Dat hoop ik niet voor hem, daar gaan ze tegenwoordig niet zo makkelijk meer mee om als vroeger. verzekering is niet voor niks gekoppeld aan een bedrag per leeftijd en risico wat daar bij hoort. oftewel als ze onderzoek gaan doen na een ongeluk dan geld het gewoon als onverzekerd rondrijden.

Je kan bij het afsluiten van de verzekering aangeven wie er het meest in rijdt (bij die van mij dan).
Als ze daar zijn gegevens invullen zal het goed moeten zijn toch?
En hoe kan een verzekeringsmaatschappij weten dat hij er het meest in rijdt?
Voorbeeld: Hij kan ook eenmalig de auto van papa meenemen en in de prak rijden.
In dat geval is hij toch ook verzekerd?

Of mis ik hier iets?
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Je kan bij het afsluiten van de verzekering aangeven wie er het meest in rijdt (bij die van mij dan).
Als ze daar zijn gegevens invullen zal het goed moeten zijn toch?
En hoe kan een verzekeringsmaatschappij weten dat hij er het meest in rijdt?
Voorbeeld: Hij kan ook eenmalig de auto van papa meenemen en in de prak rijden.
In dat geval is hij toch ook verzekerd?

Of mis ik hier iets?
als ze zijn gegevens invullen daar is het natuurlijk goed, want dan betalen ze premie naar leeftijd van een 17 jarige. en is de verzekering dus ook niet goedkoper.
dan is hij verzekerd ja als hij pa zijn auto in de prak rijd, en is Pa zijn schade vrije jaren kwijt.
ik snap hoe je denkt, maar op de zogenaamde goedkope manier verzekeren en je kind die er altijd in rijd word dat als verzekeringsfraude gezien.
gaan ze onderzoek doen naar zoiets komen ze er vanzelf wel achter.
Boete 500+ en een notitie waardoor andere verzekeraars je mogen weigeren.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
als ze zijn gegevens invullen daar is het natuurlijk goed, want dan betalen ze premie naar leeftijd van een 17 jarige. en is de verzekering dus ook niet goedkoper.
dan is hij verzekerd ja als hij pa zijn auto in de prak rijd, en is Pa zijn schade vrije jaren kwijt.
ik snap hoe je denkt, maar op de zogenaamde goedkope manier verzekeren en je kind die er altijd in rijd word dat als verzekeringsfraude gezien.
gaan ze onderzoek doen naar zoiets komen ze er vanzelf wel achter.
Boete 500+ en een notitie waardoor andere verzekeraars je mogen weigeren.

Ja dat het verzekeringsfraude is begrijp ik.
Alleen zoals je zegt dat ze een onderzoek gaan starten, hoe starten ze dan precies dat onderzoek?
Waar gaan ze naar kijken om te bewijzen dat hij er het meest in rijdt i.p.v. zijn vader?
Lijkt mij een moeilijk iets om echt hard te maken als verzekeringsmaatschappij, tenzij hij iedere week staande wordt gehouden en een boete ontvangt, dan is het natuurlijk duidelijk dat hij er vaak in rijdt.
Ben oprecht benieuwd hiernaar want veel mensen adviseerde mij dit ook te doen, maar heb toch de keuze gemaakt dit op mijn eigen naam te doen zodat ik wat jaartjes op kan bouwen.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!