Polo winterjas aan en gaan?

07BA49B8-E34E-4623-A49F-424D1B293377.jpeg
Net wel even een rondje gedaan, hoewel we toch wel redelijk ingesneeuwd zitten hier, ik knal straks nog wel wat fotos op instagram @blxck_aw_gti voor diegene die het leuk vindt

Volkswagen  Polo GTI 
Rijden in de sneeuw: ja of nee?
Volmondig JA!!

Heerlijk om in de sneeuw te rijden. Alleen momenteel niet. Dit seizoen geen winterbanden er onder gelegd want ik rijd toch nauwelijks vanwege de corona. En op dit moment zit alles vastgevroren vrees ik. In ieder geval de deursloten maar vrees de deuren en de handrem ook. :eek: Dus helaas maar hij blijft nu staan totdat de zon zijn werk heeft gedaan.

20210208_144358.jpg

Volkswagen  '03 Polo 9N 
Winterbandjes aan en gaan. Heerlijk gevoel om mensen met hun "ik heb AWD dus ik heb geen winterbanden nodig" mentaliteit voorbij te rijden met twee vingers in de neus terwijl zij staan te ploegen om een helling op te komen. Dit is mijn eerste winter met de Polo en ik ben verrast hoe goed 'ie rijdt door de sneeuw. Ik heb zelfs de buurman nog uit zijn parkeervak getrokken met deze dikke off-roader:tearsofjoy:

p.s. mochten mensen denken dat ik ook zo iemand ben die overmoedig wordt omdat ik winterbanden heb, wees niet bang. Ik pas me heel netjes aan aan de omstandigheden, en de reden dat ik winterbanden heb is zodat ik niet op iedere hoek mezelf moet uitgraven én het simpelweg een stuk veiliger is.

tempImagefQNQBX.jpg

Dit is mijn eerste winter met de Polo en ik ben verrast hoe goed 'ie rijdt door de sneeuw. Ik heb zelfs de buurman nog uit zijn parkeervak getrokken met deze dikke off-roader:tearsofjoy:
Hilarisch haha. Ik zag laatst ook een dikke bwm die niet weg kwam. Het is natuurlijk ook deels bestuurderskunst en niet enkel PK Stick Out Tongue

Volkswagen  Polo 
Nee.. Is nu spekglad! Al het sneeuw vriest op. En alleen de hoofdwegen en fietspaden strooien ze. Ze komen niet in mijn straat. Maandag gaat het dooien dan haal ik hem voorzichtig er weer uit.

Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT 
Ik gisteren om 21:30 op de A59 t.h.v. Oss/Den Bosch, flinke sneeuwbui dat de voorkant van de Polo incl. de ACC radar vastgevroren was met ijs, ACC storing tot gevolg, dan weet je dat het goed hard sneeuwt :)

VW  Polo AW 2020 Comfortline 
Ik had het net nog in een hagelbui, die meldingen op het dashboard. De snelweg af waren de meldingen weer weg, geen idee of dat na stilstand was of gewoon rijdens het rijden.

A4D3150D-B941-49A9-9991-EC78936E2F20.jpeg

Volkswagen  Polo AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!