Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Met oog op de vorst zou ik het niet doet.Voor de automatische spiegel polo’s, wel of niet inklappen?
Mijne blijven uitgeklapt, als tie vastgevroren zit, kan je de motor slopen, zekering eruit klappen, dus geen spiegels om mee te rijden. Mijn airride zakt ook met het sluiten van de auto, heb dit ook maar uitgeschakeld, straks zitten me banden nog in me wielkasten vastgevrorenVoor de automatische spiegel polo’s, wel of niet inklappen?
Volmondig JA!!Rijden in de sneeuw: ja of nee?
Hier is ook sneeuw gevallen
Hilarisch haha. Ik zag laatst ook een dikke bwm die niet weg kwam. Het is natuurlijk ook deels bestuurderskunst en niet enkel PKDit is mijn eerste winter met de Polo en ik ben verrast hoe goed 'ie rijdt door de sneeuw. Ik heb zelfs de buurman nog uit zijn parkeervak getrokken met deze dikke off-roader
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.