polo1fbodegraven :: 2011 Volkswagen 6r gti

Mooie auto!

Ben wel beniewd eigenlijk wat je hebt gebruikt om die originele speakers te versterken ! Ik zit te twijfelen of ik nu alleen speakers versterk of toch nog ook een extra woofer erbij zet...
 
Er zit achter mijn radio een kastje/versterker die gaat gewoon tussen je iso stekkers in.

En met dat ding sturen ze alles aan, ze stellen m af op de PC/laptop daarmee halen ze het maximale uit je originele speakers (fine tunen)
En dat stuurt ook de op maat gemaakte sub aan die op de plaats van het gereedschap bakje is gekomen naast het reserve wiel.

http://www.integrated-sound.nl/vwpolo6r

kijk daar maar eens op daar staat de uitleg en de foto
mijn auto was de eerste polo 6r

Ik ben er erg tevreden mee.
heel soms gaan mn voorspeakers net niet hard genoeg maar ik ben dan ook een beetje doof geworden door alle feesten en muziek.
misschien doe ik een keer een betere compo set voorin en dan stellen ze alles weer opnieuw af

gr andy
 
Nice, dat ziet er opzich wel leuk uit ! ik ga even informeren ! Ik zie dat ze dus ook alle speakers vervangen door andere. Maar te zacht ? In de zin dat ze gaan vervormen of te weinig bass ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij mij hebben ze de speakers niet gedaan. Bas is er genoeg
Bij bepaalde nrs kunnen de tweeters het net niet aan.

Ik ben erg tevreden dat er bijna niks aan kabels door de auto lopen en in de kofferbak bijna niks te zien is.
En ik toch een mooi vol geluid heb in de auto
 
1810t_1.jpg


de wielen
 
Mooi hoor, die nieuwe velgen! Big Grin
Ook je geluidsinstallatie 'klinkt' erg interessant. Hmm ... wat een ideeën doet een mens toch op bij dit forum. Is niet goed voor de portemonnee :twisted:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Bij mij hebben ze de speakers niet gedaan. Bas is er genoeg
Bij bepaalde nrs kunnen de tweeters het net niet aan.

Ik ben erg tevreden dat er bijna niks aan kabels door de auto lopen en in de kofferbak bijna niks te zien is.
En ik toch een mooi vol geluid heb in de auto

Hmm heb jij iets anders genomen dan het standaard pakket ? Als ik naar die site kijk dan zie ik dat ze 6 speakers en een woofer plus 8 kanaals versterker. Ik heb ze een mailtje gestuurd voor de prijs.

Die velgen staan hem goed trouwens Big Grin
 
Mijn auto was de eerste 6r dus de woofer hebben ze bij mij op maat gemaakt en die maken ze nu in serie.
die speakers zitten in het pakket wat ze bij andere auto's doen zoals renault omdat daar de originele niet klinken.
Bij vw klinkt het zonder de 6 speakers ook goed maar met de 6 zal t nog beter zijn denk ik
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!