polo1fbodegraven :: 2011 Volkswagen 6r gti

Wow ik krijg een prijsopgave van € 969.- inclusief BTW en montage. Voor alleen een woofer en versterker ! Dat is wel een beetje teveel van het goede.

@nickrsd Maak eens een garage en foto's zou ik zeggen Big Grin
 
Ja dat snap ik wel, Maar ik vind het iets te gortig voor alleen woofer en versterker. Want ze kunnen afstellen wat ze willen met specturm dingen en dergelijke maar dat kan ik met mijn gehoor ook prima Big Grin. Voor dat geld kan je en je speakers vervangen en versterken en een woofer plus versterker inbouwen. Dan heb je helemaal beestachtig geluid.
 
Ik zie dat jij de upgrade van Intergrated Sound System hebt. Bevalt het een beetje? Ik heb vandaag gekeken wat het zou kosten om mijn speakers en versterker in te laten bouwen met een platte subwoofer en toen kwamen ze ook hiermee aanzetten.
Met mijn oude speakers + versterker vervormde het geluid totaal niet als ik de radio harder zette, hoe is dat bij jouw radio nu? Daar twijfel ik nu nog een beetje aan omdat mijn Audison versterker een betere versterker is dan de Helix PP50.

Heb jij trouwens nog steeds de afdek plaat over het reserve wiel en heb je misschien foto's van de subwoofer?
 
Als je op intergrated site kijkt zie je een foto van mijn auto

En ja ik heb gewoon de bodem erin.

Vervormen hangt van de muziek af.

Ik heb de speakers niet vervangen maar dat ga ik wel ooit doen denk ik
Mis nu net die paar DB in de voorspeakers


Succes met wat je gaat doen

Ik ben er erg tevreden mee
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!