Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Welkom hier! Nog plannen met de Polo?
Het is al een monster van een auto maar wat plannen betreft of zou ik willen veranderen:Welkom!
Mooie Polo, doe je goed als eerste auto!
Inderdaad nog plannen met de Polo? Of hou je hem origineel, die zie je namelijk niet vaak meer zo rijden...
Ziet er leuk uit, alleen doe a.u.b wat aan je kentekenplaat ☺
Hoe heb je die rood gemaakt? Zit zelf te denken om hem blauw te maken, of zwart zoals de WRC. Heb wel blauw tape, vergelijkbaar qua dikte met de originele chrome rand maar die rand loshalen wordt lastig denk ik? Eroverheen plakken wordt wel erg dik, en zal lastig blijven zitten.
Waar kom je vandaan?@Zero2Fear bedankt, ik zal even zaterdag langs de dealer gaan en vragen naar de onderdelen.
Die chromen strips haal je er zo uit hoor, is een klik systeem. Ik heb deze er wel eens uitgehaald en rood gespoten.Hoe heb je die rood gemaakt? Zit zelf te denken om hem blauw te maken, of zwart zoals de WRC. Heb wel blauw tape, vergelijkbaar qua dikte met de originele chrome rand maar die rand loshalen wordt lastig denk ik? Eroverheen plakken wordt wel erg dik, en zal lastig blijven zitten.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.