Voorstellen Poolo

Hoi, ik heb een account aangemaakt omdat ik aanstaande vrijdag mijn 'nieuwe' auto kan ophalen een polo uit 2008.

Ik hoop veel info en tips van dit forum te kunnen halen.

Zodra ik hem heb maak ik een aantal foto's.

Nu heb ik aan het bedrijf gevraagd of ze er voor kunnen zorgen dat de auto automatisch op slot gaat als je gaat rijden maar dat kan blijkbaar niet ?
 
Volkswagen  Polo  1.4 
De deuren kunnen idd automatisch op slot, maar dan moet het bedrijf VAG com hebben en ik denk dat zij dat niet hebben. Hier op het forum zijn er zat die het hebben en het anti-carjack wellicht voor je kunnen instellen.
 
Bedankt allemaal, fijn om te horen dat het wel kan!
Ik woon in Dordrecht dus als jullie iemand weten die hier in de omgeving dit voor mij kan aanpassen, zou dat heel fijn zijn.
 
Volkswagen  Polo  1.4 
Is dit de kleur "Silverbird"?
Die is erg mooi in elk geval! Had deze kleur altijd op mijn omgebouwde "Cup Edition" willen hebben (l)
Ja klopt, deze kleur heet silverbird metallic. Inmiddels heb ik een andere radio besteld met Android wifi bluetooth enz ipv de standaard radio zonder al die opties.

Ik zou wel graag een mf stuur in willen bouwen, is dat alleen een kwestie van het stuur incl module monteren (van een golf 5) of komt er soldeer werk van kabels bij kijken ?
 
Volkswagen  Polo  1.4 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!