starsky
Voormalig Admin
Die toch?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Heey ik heb een vraagje welke schuifbouten heb ik nodig om deze velgen temonteren heb deze velgen alfa gta al wel thuis maar weet niet welke schuif bouten ik moet kopenop alfa's 17 inch 7,5j
cross(niet zo mijn smaak :s)
echt een vet plaatje als je het mij vraagt, 'simpel' maar O zo DiK!
Heb ze idd met schuifbouten gemonteerd. Steek van de alfa`s is 5x98 maar alle gaten 1mm opgeboord zodat ik net iets meer speling had per gat. ET is 38 en zijn 7.5 J breed.Ziet er wel tof uit zo met die alfa velgen. Zou hem nog wel verlagen dan komt het nog mooier uit. Heb je ze met schuifbouten gemonteerd of adapters? Wat zijn de waardes van de wielen?
Ja vond ik ook al, zat er over na te denken om alleen de rode en blauwe lijnen te doen.Mooie bestickering die Martini
Is ook cool inderdaad! Heb ik weer wat om over na te denken whaha hebt al zoveel projecten in mijn hoofd.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.