Ik heb er twee en die horen nog goed.Ik heb zelf ook 1 oortje
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb er twee en die horen nog goed.Ik heb zelf ook 1 oortje
Helemaal eens. Om deze discussie te starten is niet zozeer dat het gaat of je wel- of geen allrisk verzekering moet hebben hoor. Echter blijkt - na wat belletjes met de verzekering - dat diefstal van onderdelen ten koste gaat van de schadevrije jaren. Mocht je dan een setje lampen "verliezen", herstellen en vervolgens weer bezoek van zulke dieven krijgen, het heel erg snel gaat met de aantal opgebouwde schadevrije jaren.Gewoon goed verzekeren en verder niet moeilijk doen.
als je een aw kan betalen kan je ook allrisk of casco verzekeren
bij een a6 full led matrix koplampen jatten ze nog gewoon eruit en die zijn 3x zo duur per stuk.
alarm stelt ook niks voor. alles is te kraken en te hacken.
en kenteken in lampen boejt ook niemand, want als ik bijv een lamp nodig heb omdat de mijne kapot is, betaal ik liever 300 euro dan 700 en zo zitten heel veel mensen in elkaar. en wie gaat controleren hoe of wat? zelfs een motorblok kan je zo jatten en in andere auto zetten zonder problemen,...
ik zie het filmpje hoe ze er uit worden getrokken, dan maken die anti diefstal bouten dus ook geen moer uit... maar toch leuk dat ze er in zatenHelemaal eens. Om deze discussie te starten is niet zozeer dat het gaat of je wel- of geen allrisk verzekering moet hebben hoor. Echter blijkt - na wat belletjes met de verzekering - dat diefstal van onderdelen ten koste gaat van de schadevrije jaren. Mocht je dan een setje lampen "verliezen", herstellen en vervolgens weer bezoek van zulke dieven krijgen, het heel erg snel gaat met de aantal opgebouwde schadevrije jaren.
Drie keer joh? Ongekend zeg!Mijn koplampen zijn vorige maand voor de derde keer gestolen, echter blijf ik erbij om geen verdere maatregelen te nemen om overige schades te voorkomen. Wanneer een dief het gemunt heeft op je lampen krijgt hij ze toch wel. Goed verzekeren blijft denk ik de enige optie.
Bij is er afgelopen week ook het zelfde gebeurd koplampen eruit dat os niet zo erg maar zijscherm beschadigd en bumper.
Zou een alarm helpen om dit tegen te gaan zou het alleen de lampen zijn oke maar nu moet ie gespoten worden enz ben ik toch niet heel blij mee.
Plus over 2 a3 weken staan ze er weer ben ik bang voor de nieuwe lampen
Motorkap open is bij deze dief niet nodig
Als je iets wil doen, zou je antidiefstal schroeven/bouten kunnen plaatsen, even kijken welke je nodig hebt en bestellen.Ok nu heb ik 2 filmpjes zitten kijken en de dieven doen alles met de handen ik zelf heb nu de eerste Polo dus ik weet niet hoe die lampenunits vast zitten maar kan je dan de units niet vast zetten met stevige tiesripes dan maken ze misschien wel schade maar ze kunnen dan de units onmogelijk meenemen zonder een kniptang en het openen van de motorkap.
Ik hoop dat er forumleden zijn die dat kunnen uitleggen.
Als het om bepaalde types Volvo had gegaan had ik kunnen zeggen dat het met de handen zonder de motorkap te openen onmogelijk is om de units te stelen deze zaten namelijk met een stalen pen door achterkant unit in het chassis vast.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.