Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Bij mij was er een redelijk verschil in de kosten van de eerste 30.000 beurt incl interieur filter.
Bij de ene dealer 335 euro en bij de ander 285 euro... Bij beide word gratis einde garantie check uitgevoerd.
Definitieve prijs moet ik nog krijgen, beurt word volgende week vrijdag uitgevoerd.
EDIT: Misschien is dit ex btw....
... Ik ben wel een beetje teleurgesteld in volkswagen..Ik ben wel een beetje teleurgesteld in volkswagen..
Koop je een auto van bijna 22000Euro, vragen ze gewoon geld minimaal 35Euro om even een paar aanpassingen te doen met Vag-Com :shock: Wat een triest volk daar zeg!! Ik had dit wel onder een stukje service verwacht, of verwacht ik dan te veel van ze?
Gister heeft de bluemotion een 60.000 beurt gehad!
Gelijk remvloeistof laten verversen, dit zou over 3 maanden moeten gebeuren maar dit gelijk met de beurt laten oppakken en scheelde weer €40 dan wanneer dit apart werd opgepakt.
De ruitenwissers laten vervangen.
En een up voor €4,95
Totaal 588euro
Mag donderdag voor dezelfde beurt. Prijsopgave vooraf is € 508,- en de hele dag en VW Up voor € 15,-
Ruitenwissers heb ik zelf al aangeschaft:
Rondom (voor en achter) Bosch® Aerotwin ruitenwissers voor € 33,- incl. verzendkosten.
Beter en goedkoper dan origineel VW.
Daar heb ik ze ook vandaan, 56% korting t/m 31 maart.Vorige week Bosch ruitenwissers gekocht op misterauto.nl nu in de aanbieding 20 euro sla je slag!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.