Prijzen M21 velgen

rickajax zei:
Wat ik al zei ga gewoon naar hoogendoornwheels in zuidland dus omg Rotterdam want kom zelf ook uit omg Rotterdam daar kunnen ze je wel verder helpen heb ik ook me bbs gehaald

Heb er wel wat gevonden maar stond geen prijs bij, dus ik mail, zijn ze gesloten tot de 15e :shock:
 
Zo dan, prijzen zijn bekend;

17 Inch gemonteerd met 205/40/17 Hankook V12 Evo voor: 835,- Euro.
17 Inch gemonteerd met 205/40/17 Falken ZE912 voor: 825,- Euro.
17 Inch gemonteerd met 205/40/17 Pirelli P Zero Nero voor: 929,- Euro.
17 Inch gemonteerd met 205/40/17 Dunlop Sp Sportmaxx voor: 950,- Euro.

16 Inch m21 velgen met 195/45/16 Hankook banden voor: 769,- Euro
16 Inch m21 velgen met 195/45/16 Falken banden voor: 779,- Euro.
16 Inch m21 velgen met 195/45/16 Pirelli of Vredestein voor: 825,- Euro.

Hankook rij ik elke dag langs hun fabriek, geen idee of je ze daar ook kan kopen :? , verder geen ervaring mee en ook niet met Falken, is het wat, vind de rest echt veel te duur worden.
 
17 INCH FOR SURE!!! Niet twijfelen gewoon kopen ook al is het 100 euro duurder (2x uit eten en je bent die 100 euro ook kwijt so what's the big deal :mrgreen: ??)

Ik rij ook 17 inch en heb er geen moment spijt van Stick Out Tongue
 
Zo ben ik weer, was even lekker een weekendje weg, weer even wat km's op de teller erbij gezet Big Grin (En de auto weer lekker vuil gemaakt!)
Heb wel gemerkt dat ik het comfort wil houden, zeker met 2 kids achterin.

Maar goed, die 100,- doet het hem ook niet hoor, als ik toch zoveel geld uitgeeft wat is die 100,- :?
Net nog even zitten lezen over die Hankook banden, heb besloten daar voor te gaan, ze komen goed uit de test.
Ook voor Minerva banden zitten kijken, kwamen er niet zo heel erg goed uit, tevens had een collega deze en dit vond ze echt waardeloos.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!