Privacy shades ook in Polo 9N3?

Hallo allemaal,
ik ben me aan het verheugen op mijn 2 jaar oude Polo Bluemotion die ik in augustus afgeleverd krijg. Nu heb ik hier een vraag over.

ik wil graag in de auto privacy shades. Ik zie alleen op alle sites dat deze leverbaar zijn voor een Polo 9N tot en met bouwjaar 2006. Mijn nieuwe auto is van 2008, weet iemand of deze zonwering daar ook in past? Heeft een Polo 9N3 andere ruiten dan een 9N2?
Alvast bedankt voor de reactie!
 
Zo ver gaat mijn kennis niet, stuur anders eens een mailtje naar een bedrijf die het verkoopt, die zullen je best verder kunnen helpen.
Bij mijn weten heeft de 9n3 alleen een facelift gehad, maar ja, zeker weten doe ik het niet,
rij zelf een 9N 5 deurs
 
Welkom,

Het verschil tussen een polo 9n en een 9n3 is een gelift front en een iets aangepast kontje, andere achterlichten en een andere achterklep. Het interieur en glas is qua vorm gelijk gebleven dus het nou prima moeten passen.
 
Hoi, de 9n en 9n3 zijn dezelfde. De 9n3 van buiten is de glas ( onder de ruitenwisser ) een beetje doorgetrokken naar beneden maar van binnen dezelfde. Heb je een polo 3drs of 5drs. Ik heb ze namelijk ook. 5drs versie maar bij de 2kleine ruitjes passen ze niet echt ( ik ga nog bij de importeur na vragen) , voor de rest is staat het wel mooi. :cool:
 
@Sjupergrover... Ik heb zelf ook Privacy Shades aangebracht achter mn ruiten van mn Polo 9N. Zie mijn profiel maar eens. Rij er nu 2 jaar mee en ze zitten nog steeds stevig Big Grin. Ben er erg tevreden mee. Mooi alternatief voor blinderen.
 
Ik had ze in mijn A4 Avant ook en daar kon je rustig de ramen naar beneden doen, ze zitten met klemmetjes op een aantal plaatsen rondom geklemd.

Die E-bay verkoper vraag 50 pond verzendkosten, lijkt op een oude bekende truc van e-bay verkopers om zo goekoop mogelijk te zijn met het product zodat je bovenaan in het lijstje staat en dan je winst te pakken met de verzendkosten.

Ik heb ze inmidels besteld op de site van Sonniboy, daar verkopen ze ook privacy shades. Nette prijs, geen verzendkosten en ik werd binnen een kwartier gebeld om de levertijd door te geven. Levertijd was ongeveer twee weken maar dat is geen probleem, want ik heb de auto toch nog niet.

foto's blijven zeer welkom! vooral van die achterruitjes waarvan je zei dat ze minder goed passen.
 
Ow, zover had ik niet gekeken, nog niet zo heel erg bekend met Ebay.
Net wel even op Sonniboy gekeken, zijn daar goedkoper dan op een andere site die ik tegen kwam.

Wil eerst toch wel even foto's zien voor ik ze evt koop
 
Ah ok, maar als ik nu naar buiten kijk is het prut Stick Out Tongue

Wil het achterraam scherm wel eens goed zien, dat bestaat zo te zien uit 2 delen, vraag me af hoe dat eruit ziet als je in je achteruitkijkspiegel kijkt en of dat mooi is.
 
2211002.jpg

61918898_1-bmw-e46-coupe-privacy-shades-zonwering.jpg


uit 1 deel zou mooier zijn, maar ja, helaas heeft sonniboy ze niet.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!