Max1996
Bekend lid
Beste forumleden,
Ik zal zo goed mogelijk proberen het probleem te omschrijven. Ik heb vandaag mijn automatische lichtschakelaar van Ali geïnstalleerd met lichtsensor. Via de app ElecGear kan je verschillende instellingen wijzigen. De problemen waar ik tegenaan loop zijn:
Ik zal zo goed mogelijk proberen het probleem te omschrijven. Ik heb vandaag mijn automatische lichtschakelaar van Ali geïnstalleerd met lichtsensor. Via de app ElecGear kan je verschillende instellingen wijzigen. De problemen waar ik tegenaan loop zijn:
- Als ik de waardes voor mijn parking lights (20%) en headlights (10%) heel laag zet en er is een licht intensiteit van circa 40% blijven mijn lichten nog steeds branden terwijl de app aangeeft dat mijn lichten uit horen te staan. Heeft dit te maken dat met mijn oude lichtschakelaar altijd mijn dimlichten en achterlichten branden ook al stond de schakelaar op de 0 stand? Wanneer ik mijn hand voor de sensor plaats en de lichtintensiteit 8% wordt gaan mijn dimlichten echt minimaal sterker branden en gaat mijn dashboard verlichting ook aan. De dashboard verlichting gaat ook al aan als de lichtintensiteit tussen de 10% en 20% zit, dan zou normaliter alleen de parking lights moeten branden.
- Als ik instel dat mijn dimlichten blijven branden voor 30s als ik het contact uitzet slaat alles op hol en gaat alles in het dashboard knipperen. Het werkt wel correct als ik alleen aangeef dat mijn parkeerlichten blijven branden voor 30s bij het uitzetten van het contact.
- Mijn leaving/coming home functie werkt helemaal niet.
Tesla
Model 3 Highland