Probleem ruitensproeier

Deef

Lid
Goedemorgen!

Ik kwam er gisteren achter dat mijn ruitensproeier linksvoor niet goed werkt, er komt wel vloeistof uit maar het spuit niet richting mijn voorruit.. het lijkt eerder omhoog te spuiten tegen het afdek kapje, kan ik dit zelf afstellen?

Volkswagen  Polo 
Ja hoor, gewoon met een naald even in het gaatje en dan goed richten.

Audi  A3 8Y 
Mijn probleem is de achter ruitensproeier wanneer ik het aanzet dan duurt het wel 3 4 seconden voordat er water uitkomt, en dan lekt het ook heel zielig naar beneden. Wat kan ik hieraan doen?

Volkswagen  Polo BLUE GT 
Of het sproeigaatje is verstopt, of slangetje er naar toe lekt ergens....ik denk het laatste

Volkswagen  Polo AW 
Mijn probleem is de achter ruitensproeier wanneer ik het aanzet dan duurt het wel 3 4 seconden voordat er water uitkomt, en dan lekt het ook heel zielig naar beneden. Wat kan ik hieraan doen?
Het is niet zo vreemd dat je even moet wachten tot er water uitkomt. Denk dat je de achtersproeier weinig gebruikt, met deze warmte zal de leiding droog staan, dan moet het water van voor naar achter, dat duurt even en de druk is vanzelfsprekend ook minder dan aan de voorkant.

Seat  Arona 2020 
Het is niet zo vreemd dat je even moet wachten tot er water uitkomt. Denk dat je de achtersproeier weinig gebruikt, met deze warmte zal de leiding droog staan, dan moet het water van voor naar achter, dat duurt even en de druk is vanzelfsprekend ook minder dan aan de voorkant.
Ik heb hem zo gekocht laatst

Volkswagen  Polo BLUE GT 
Klopt, maar als het lullige druppelend straaltje blijft, heb je toch een verstopping of een lek.
Meestal bij de bewegende delen van de achterklep ontstaat er een lek.
Probeer eerst het sproeiertje eens schoon te maken.

Volkswagen  Polo AW 
Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!