Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
wat kan ik doen als het tog het laatste is?Of het sproeigaatje is verstopt, of slangetje er naar toe lekt ergens....ik denk het laatste
Het is niet zo vreemd dat je even moet wachten tot er water uitkomt. Denk dat je de achtersproeier weinig gebruikt, met deze warmte zal de leiding droog staan, dan moet het water van voor naar achter, dat duurt even en de druk is vanzelfsprekend ook minder dan aan de voorkant.Mijn probleem is de achter ruitensproeier wanneer ik het aanzet dan duurt het wel 3 4 seconden voordat er water uitkomt, en dan lekt het ook heel zielig naar beneden. Wat kan ik hieraan doen?
Ik heb hem zo gekocht laatstHet is niet zo vreemd dat je even moet wachten tot er water uitkomt. Denk dat je de achtersproeier weinig gebruikt, met deze warmte zal de leiding droog staan, dan moet het water van voor naar achter, dat duurt even en de druk is vanzelfsprekend ook minder dan aan de voorkant.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.