Onder forums moet ik zoeken waar ik moet klikken bij het eerste onderwerp, de overige onderwerpen kan ik gewoon op de tekst klikken om het geöpend te krijgen.
Onder forums moet ik zoeken waar ik moet klikken bij het eerste onderwerp, de overige onderwerpen kan ik gewoon op de tekst klikken om het geöpend te krijgen.
Hoe bezoek je het forum? Pc, tablet, gsm?
Ik kijk morgen, heb je een screenshot van wat je bedoeld? En via welke browser?
Maandagavond had ik er geen last van. Nu dinsdagochtend heb ik voor het eerst een andere variant, het ene berichtje kan ik wel openen als ik op de letters ga staan en het andere berichtje moet ik er onder naar het streepje. Dat laatste is dus irritant want dat is een heel dun gebied, waar je heel nauwkeurig op moet gaan staan. Chrome op een laptop.Ik heb het hier bij mij thuis nu geprobeerd op laptop en pc, op chrome en edge, overal gewoon goed.
Hebben jullie je browser cache al eens geleegd? Zo niet hoor ik het graag, dan ga ik het neerleggen bij de leverancier van de software..
Cache geleegd geen verschilIk heb het hier bij mij thuis nu geprobeerd op laptop en pc, op chrome en edge, overal gewoon goed.
Hebben jullie je browser cache al eens geleegd? Zo niet hoor ik het graag, dan ga ik het neerleggen bij de leverancier van de software..
Cache geleegd geen verschil
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.