benniebjw
Nieuw lid
Beste allemaal,
Ik ben nieuw hier en kijk er naar uit om hier mijn bijdragen te kunnen leveren en om natuurlijk ook zelf de nodige informatie hier te vergaren.
(NOTE: wel jammer te merken dat ik zo enthousiast ben en een Beheerder mijn eerdere eigen Topic hier hierover zonder pardon eraf gooit omdat ik in een Topic van iemand anders ook EEN DEEL van dit verhaal had gezet, juist om anderen inzicht te geven/te helpen dus... majah.. DIE HEB IK INMIDDELS ZELF VERWIJDERD anders mag ik schijnbaar geen eigen Topic hebben hierover. Dus is nu dus geen 'dubbele post' meer. Zou graag in contact komen met de betreffende beheerder, dank)
Mei 2015 heb ik de Volkswagen Polo 6C GTI nieuw aangeschaft. Wat een auto, geweldig!
Ik heb deze full-option gekocht, alleen de lederen bekleding achterwege gelaten, want dan mis je de typerende 'Clark' bekleding.
Na de nodige elektronische probleempjes te hebben laten verhelpen bij de dealer is het een auto naar mijn hart!!
Helaas miste ik de Mijn Volkswagen Module. Deze heb ik er enkele dagen geleden in laten zetten bij de dealer.
Nu heb ik eigenlijk 2 vragen aan alle andere Mijn Volkswagen Module en App gebruikers, namelijk;
1: Als ik in de app in het snelmenu linksboven op het instellingen icoontje klik(tandwieltje) > naar beneden scroll > klik op: 'Mijn abonnementen' dan staat er het volgende:
Mijn Volkswagen: INACTIEF
Ritregistratie: INACTIEF
Nu snap ik dat de Ritregistratie apart aangekocht dient te worden voor €99, maar de Mijn Volkswagen hoort toch echt op actief te staan.
Als ik dan onderaan klik op: 'Beheer abonnementen' linkt de app naar de Mijn Volkswagen Connectedview website.
Hier staat het volgende:
Connected Car: VERLOPEN VOOR: (gevolgd door kenteken)
Ritregistratie: KOPEN
Ik vraag mij af of dit ook zo staat bij jullie in de app en op de website?
De app werkt wel naar behoren lijkt het.
Mijn Dealer en Volkswagen Nederland kunnen hier geen sluitend antwoord op geven.
2: In de app staat onder het kopje 'Mijn Polo' alles op groen behalve de bandenspanning, die staat op grijs.
Als ik erop klik staat er: "Niet beschikbaar" "Bel mijn dealer" "Maak online een afspraak"
Het lijkt er dus op dat de app de status van de bandenspanning niet ontvangt terwijl er wel elektronische bandenspanningscontrole in mijn Polo aanwezig is.
Hebben meer mensen dit? En weten jullie waar dit door komt?
Ik zal screenshots van de app en website bijvoegen.
Stel het enorm op prijs als mensen mij kunnen en willen helpen!
Mijn welgemeende dank!
Groeten,
Ben
Ik ben nieuw hier en kijk er naar uit om hier mijn bijdragen te kunnen leveren en om natuurlijk ook zelf de nodige informatie hier te vergaren.
(NOTE: wel jammer te merken dat ik zo enthousiast ben en een Beheerder mijn eerdere eigen Topic hier hierover zonder pardon eraf gooit omdat ik in een Topic van iemand anders ook EEN DEEL van dit verhaal had gezet, juist om anderen inzicht te geven/te helpen dus... majah.. DIE HEB IK INMIDDELS ZELF VERWIJDERD anders mag ik schijnbaar geen eigen Topic hebben hierover. Dus is nu dus geen 'dubbele post' meer. Zou graag in contact komen met de betreffende beheerder, dank)
Mei 2015 heb ik de Volkswagen Polo 6C GTI nieuw aangeschaft. Wat een auto, geweldig!
Ik heb deze full-option gekocht, alleen de lederen bekleding achterwege gelaten, want dan mis je de typerende 'Clark' bekleding.
Na de nodige elektronische probleempjes te hebben laten verhelpen bij de dealer is het een auto naar mijn hart!!
Helaas miste ik de Mijn Volkswagen Module. Deze heb ik er enkele dagen geleden in laten zetten bij de dealer.
Nu heb ik eigenlijk 2 vragen aan alle andere Mijn Volkswagen Module en App gebruikers, namelijk;
1: Als ik in de app in het snelmenu linksboven op het instellingen icoontje klik(tandwieltje) > naar beneden scroll > klik op: 'Mijn abonnementen' dan staat er het volgende:
Mijn Volkswagen: INACTIEF
Ritregistratie: INACTIEF
Nu snap ik dat de Ritregistratie apart aangekocht dient te worden voor €99, maar de Mijn Volkswagen hoort toch echt op actief te staan.
Als ik dan onderaan klik op: 'Beheer abonnementen' linkt de app naar de Mijn Volkswagen Connectedview website.
Hier staat het volgende:
Connected Car: VERLOPEN VOOR: (gevolgd door kenteken)
Ritregistratie: KOPEN
Ik vraag mij af of dit ook zo staat bij jullie in de app en op de website?
De app werkt wel naar behoren lijkt het.
Mijn Dealer en Volkswagen Nederland kunnen hier geen sluitend antwoord op geven.
2: In de app staat onder het kopje 'Mijn Polo' alles op groen behalve de bandenspanning, die staat op grijs.
Als ik erop klik staat er: "Niet beschikbaar" "Bel mijn dealer" "Maak online een afspraak"
Het lijkt er dus op dat de app de status van de bandenspanning niet ontvangt terwijl er wel elektronische bandenspanningscontrole in mijn Polo aanwezig is.
Hebben meer mensen dit? En weten jullie waar dit door komt?
Ik zal screenshots van de app en website bijvoegen.
Stel het enorm op prijs als mensen mij kunnen en willen helpen!
Mijn welgemeende dank!
Groeten,
Ben
Volkswagen
Polo 6C GTI