Problemen met forum?

Ik zag zojuist dat als ik op mijn profiel wil komen ik het volgende krijg:
[h=2]Systeembericht[/h]Deze gebruiker is niet geregistreerd, zodat je zijn of haar profiel niet kunt bekijken.

Ben gewoon ingelogd.
Mogelijk heeft dit te maken met mijn ® welke ook in de url lijkt te zitten :cry:

Nissan  GT-R R35 
Ik zal vanavond even regel maken dat bij het aanmaken van de gebruikersnaam geen speciale tekens gebruikt kunnen worden. Vind je het erg als we je naam aanpassen Viper? Je kan mij anders ook een nieuwe gebruikersnaam sturen per PB

M'n mooie registered trademark icoontje :-(

Nee hoor pas maar aan.

Vroeger werkte het trouwens nog wel

Nissan  GT-R R35 
Kan het kloppen dat 'bericht bewerken' niet goed werkt?

edit: het is gelukt met een andere browser.

Laatst bewerkt door een moderator:
Als het goed is werken nu alle bijlagen weer gewoon.

Welke browser en wat werkte er niet nguyen87; ?

In mijn garage staat een recente bericht met 8 afbeeldingen.
''Bericht bewerken'' klikken met Internet Explorer geeft geen reactie.
''Bericht bewerken'' klikken met Google Chrome geeft oneindig laden.

Echter wel gelukt met Mozilla Firefox. :mrgreen:

Overigens kan ik alle bijlagen/afbeeldingen wel gewoon zien op alle browsers.

ik heb de laatste tijd ook wel een probleem met het forum via tapatalk. het forum wil enkel laden via een mobiel netwerk, bij wifi blijft hij de hele tijd "laden". en dit terwijl andere forums via tapatalk het gewoon wel doen via wifi & mobiel netwerk ?

Laatst bewerkt door een moderator:
[MENTION=2895]WobbleKid[/MENTION]; ik ga hier even mee aan de slag zodra ik tijd heb, kennelijk gaat er iets fout in de rechten die jouw garage folder heeft.. Zodra ik een oplossing heb zal ik je hier op de hoogte houden!

Excuses voor het ongemak!

Heey

Ik heb nog een probleempje met tapatalk. In garage topics kan ik geen fotos uploaden/posten via tapatalk.

uploadfromtaptalk1398495424839.jpg

Nu net gemerkt dat ik buiten garage topics wel foto's kan uploaden. Dacht dat het nergens ging maar blijkbaar dus enkel in garage sectie.

Heey

Ik heb nog een probleempje met tapatalk. In garage topics kan ik geen fotos uploaden/posten via tapatalk.

20140815_161220.jpg

Nu net gemerkt dat ik buiten garage topics wel foto's kan uploaden. Dacht dat het nergens ging maar blijkbaar dus enkel in garage sectie.

Ik kan tapatalk en polo forum enkel via data gebruiken, niet met Wi-Fi..
En de garage kan ik ook niet bekijken

Ik kan tapatalk en polo forum enkel via data gebruiken, niet met Wi-Fi..
En de garage kan ik ook niet bekijken

De garage via DTO is een plugin enkel voor het forum, dit werkt niet in combinatie met tapatalk. Dit komt omdat wij voor de standaard Tapatalk app gebruiken. Ik vind het echter wel apart dan je enkel via data tapatalk en het forum kan bereiken. Ik zou niet weten waar we hier moeten zoeken, maar we zullen er eens naar kijken.

Terug
Bovenaan
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!