HoMi
Premium lid
Update van Spotify gehad............. Nope................
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
light? hihi nee
maar weet je zeker dat je ingebouwde bluetooth hebt op je rns315? kan ook zijn dat de module die onder je stoel zit verouderd is en nadat je een update hebt uitgevoerd op je s7 niet meer ondersteunt (?) ..
Tip van mijn zoon, via een AUX kabel de telefoon met de RNS 315 verbinden
Spotify werkt goed alleen moet je het geluid wel een stuk harder zetten om een
beetje redelijk volume te krijgen. Een volgend nummer kiezen met de knoppen
op de RNS 315 is helaas niet mogelijk dat moet via de telefoon.
Ik zie het als een tijdelijke oplossing tot dat de S7 een nieuwe update heeft
gehad en ik weer normaal muziek kan streamen...
probeer eens ook met een telefoon die nieuwer is dan de s7? dan kan je het probleem helemaal aan jou telefoon verbinden
Volgens mij kun je in het menu van de 315 het volume van AUX, Radio etc per uitgang aanpassen.
Misschien staat die van AUX in jouw geval heel laag.
Beste is misschien nog wel om het te testen met een andere S7. Dan weet je vrijwel zeker of het aan dat model ligt.
Goed idee maar wie o wie heeft een S8, S9 of de Note 9...............
Buurman buurvrouw buurtjongetje meisje tante neef nicht baas collegas postbode hond van de buurman??
Bedankt, je brengt me op een idee, ik ga een oproep plaatsen via F@$#book !!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.