Chris 6r
Actief lid
Je rijdt nooit je tank helemaal leeg40 liter voor 460km is toch 1 op 11,5 in plaats 13,6?
Volkswagen
Polo 6r
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je rijdt nooit je tank helemaal leeg40 liter voor 460km is toch 1 op 11,5 in plaats 13,6?
Heh? Maar 1 op 13.6km is niet echt zuinig... Heb m'n Polo ook besteld met 115pk en dsg, zelfde velgen, maar hoop echt wel gemiddeld 1 op 18 te rijden, of vraag ik daarmee voor teveel van het goede?
hij zegt zelf dat ie 40 liter tankt...Je rijdt nooit je tank helemaal leeg
@MisterT heeft een bijzonder zwaar rechter voetje kan ik je vertellen. Kwam bij hem ook tot de ontdekking dat de handgreep boven de deur aan de hemel weg was. HehehHeh? Maar 1 op 13.6km is niet echt zuinig... Heb m'n Polo ook besteld met 115pk en dsg, zelfde velgen, maar hoop echt wel gemiddeld 1 op 18 te rijden, of vraag ik daarmee voor teveel van het goede?
slecht zetwerk van het plaatwerk.. leg uit? kan bij mij geen ongelijke kieren of naaden ontdekken, en je banden? bridgestone michellin of conti neem ik aan?
slecht zetwerk van het plaatwerk.. leg uit? kan bij mij geen ongelijke kieren of naaden ontdekken, en je banden? bridgestone michellin of conti neem ik aan?
Ik had een 1.2 tsi die was zuiniger dan de 115 pk dsg.. Zit gem ronde de 6.2l/ 100kmHeh? Maar 1 op 13.6km is niet echt zuinig... Heb m'n Polo ook besteld met 115pk en dsg, zelfde velgen, maar hoop echt wel gemiddeld 1 op 18 te rijden, of vraag ik daarmee voor teveel van het goede?
Goede vraag ik heb er nog niet eens naar gezocht of hem gemist, iedereen is nu toch wel zover dat dit gewoon met bluetooth gaat of carplay?De AUX aansluiting.
Is hij nog ergens verstopt in mijn AW of is hij weggelaten?
Goede vraag ik heb er nog niet eens naar gezocht of hem gemist, iedereen is nu toch wel zover dat dit gewoon met bluetooth gaat of carplay?
Ik heb in ieder geval geen AUX aansluiting. Apple carplay en bluetooth inderdaad.. Ik ga waarschijnlijk deze of volgende week me auto laten chippen bij ATM tuning in Houten. Zal daar wel een nieuw topic voor aanmaken als iemand geïnteresseerd is in mijn bevindingenDe AUX aansluiting.
Is hij nog ergens verstopt in mijn AW of is hij weggelaten?
Punten van kostenbesparing op de Polo AW,
_ Het viel me op dat er geen verlichting in het dashboardkastje zit.
_ Middenarm steun niet in hoogte verstelbaar is.
Hoe vaak moet je in je dashboard kastje zijn dat je dat nodig hebt dan? de mijne zit al zo'n 12.000km dicht vanaf da ik hem uit de showroom heb gereden hahaJah, geen verlichting dashboardkastje.
Terwijl ik een Highline heb.
Laat dan de voetenverlichting weg zou ik zeggen!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.