iichel
Exclusive lid
Oh dan gaat dat wel vooruitvolgensmij wel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Oh dan gaat dat wel vooruitvolgensmij wel!
nog steed sneller dan onze bluemotions
Gave bak. Wat is je mening over de Polo ten opzichte van de A1? Men zegt wel dat de A1 eigenlijk een Polo is, maar ik hoor ook dat als je een Audi hebt gereden, je niet terug wil naar VW (slaat niet per se op Polo/A1, maar in z'n algemeenheid).
Ik heb meerdere A1's gereden en mijn maat heeft een A1 S-line 1.6 TDi. Van binnen is het idd net wat beter. Oogt wat simpeler en dus minder druk. Dat scherm is ook beter dan zo een RNS (persoonlijke mening). Alleen van binnen is hij stukken kleiner/krapper want mede ook komt door de daklijn. Als ik mocht kiezen tussen een Polo 6C R-line of een A1 S-line dan koos ik de polo .
hmm nee niet mijn ding.. meer een cupvelg / 2/3 delig rotiform of iets..Weet niet wat het kost, maar deze zijn vet
ben benieuwd hoe breed.. heb nog niks gepast haha.Gaat goed breed zijn. Wat zijn de ET's?
kan altijd nog wat van de naaf afdraaien en evt nog een dun spacertje steken dus denk dat dat wel moet lukken!Ben benieuwd! Hoop dat 8,5j et 45 past, ik heb 8j et35 en dat is echt nipt met de veerpoot.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.