Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nice! Is dat spul makkelijk aan te brengen? Ik hoor verhalen over een waas wat je op de ruit krijgt.
Mijn laatste update (in 2012) is ook weer gedaanAchterruitenwisser is gecleant.
Geen foto's?!? :shock: :-| :-(![]()
Hoe sluit het gewrapte zwart van je dak aan op jouw zonnedak? Loopt de kleur mooi in elkaar over of kan je verschil in zwart zien?
het heeft als bijkomend voordeel dat mijn automatische achterklep het nu altijd en overal doet
Ziet er inderdaad wel erg gaaf uit! Misschien moet ik toch ook maar eens een tijdje de achterruitwisser niet gebruiken om te kijken of dat bevalt of niet.
Kun je uitleggen wat je achterruitwisser daarmee van doen heeft? Dat begrijp ik namelijk niet...![]()
ik moet eerlijk zeggen dat ik geen probleem heb met me achterklep... heb alleen wel de 2 aanslag rubbers verwijderd en een tule ingestopt dat het gat dicht is....
Tot nu toe geen probleem met me achterklep gehad..en ik heb nog een extra gewicht ivm bleumotion pakket
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.